۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۷۱۶۶۳
با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد؛

سومین وبینار از سلسله نشست‌های تبیین بیانیه گام دوم

سومین وبینار از سلسله نشست‌های تبیین بیانیه گام دوم
آیت الله اعرافی در این نشست با اشاره به متن غنی بیانیه دوم گفت: این بیانیه از متن دقیقی برخوردار است و به گفته رهبر معظم انقلاب محصول کار بسیار و دقت نظر است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزای رسا، سومین وبینار از سلسله نشست‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با موضوع ماموریت طلبه عصر انقلاب در راستای تحقق سرفصل علم و پژوهش از بیانیه گام دوم و الزامات آن در سبک و شیوه طلبگی با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه بعد از ظهر امروز در مدرسه معصومیه برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این نشست با اشاره به متن غنی بیانیه دوم اظهار داشت: این متن، متن دقیقی است و به گفته رهبر معظم انقلاب محصول کار بسیار و دقت نظر است.

مدیر حوزه ها علمیه گسترش دانشگاه ها در سراسر کشور را یاد آور شد و افزود: عدالت جنسیتی، عدالت آموزشی و منطقه ای و گسترش رشته های مختلف در مناطق گوناگون نشان از پیشرفت کشور در سال های پس از انقلاب است.

وی گفت: ما کشوری هستیم که در تحریم مطلق قرار داریم با این حال در علومی مانند نانو چند سال پیش در رتبه 16 جهانی بودیم و اکنون به رتبه 4 جهانی رسیده ایم؛ این حرف ما نیست بلکه اعتراف غربی هاست.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: ما در حوزه آموزش و پرورش پیشرفت های خوبی داشته ایم و سند تحولی که ابلاغ شد در بین کشورهای مسلما بی نظیر است اما متأسفانه درست اجرا نشد و کسانی که به دنبال سندهای بیرونی هستند یا غرض ورزی می کنند و یا دچار جهالت اند./1399/پ203/ف

ارسال نظرات