۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۷۱۶۷۹
امام جمعه شهرستان کنگاور:

شهید سلیمانی تنها یک شخص نبود، بلکه یک مکتب بزرگ و پویا است

شهید سلیمانی تنها یک شخص نبود، بلکه یک مکتب بزرگ و پویا است
کرمانشاه - امام جمعه کنگاور گفت: به فرموده رهبر انقلاب شهید سلیمانی یک نفر نبود، بلکه شهید سلیمانی یک مکتب بود، مکتبی که در آن درس ولایتمداری و انقلابی گری آموخته می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند به همراه جمعی از مسؤولان و روحانیون عصر امروز در درمانگاه سلامت روستای فش از توابع شهرستان کنگاور حضور یافت.

امام جمعه شهرستان کنگاور در این مراسم اظهار داشت: روستای فش یک روستای انقلابی با مردمانی شجاع است که هم در زمان دفاع مقدس و هم در زمان پیروزی انقلاب پیشتاز بوده اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب نموده است.

این استاد حوزوی ادامه داد: خوشبختانه مردم این روستا همواره چه پیش از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن به عنوان بازوان توانمند این انقلاب در همه عرصه ها حضور داشته اند که این مایه افتخار و برکت برای همه ماست.

حجت الاسلام لروند در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: شهید سلیمانی کسی بود که عمر خود را در راه مبارزه با تروریست و جریان های تکفیری و ضداسلامی وقف کرد در حالی که می توانست ایام بازنشستگی خویش را در کنار خانواده خود بماند.

امام جمعه شهرستان کنگاور عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید سلیمانی یک نفر  نبود، بلکه شهید سلیمانی یک مکتب بود، مکتبی که در آن درس ولایتمداری و انقلابی گری آموخته می شود.

این استاد حوزوی گفت: خوشبختانه جوانان برومند زیادی در این روستای فش داریم که همواره در مسیر ولایت و رهبری حرکت می کنند که این عزیزان به نوعی سرمایه های معنوی این انقلاب الهی و اسلامی هستند.

حجت الاسلام لروند در ادامه با تشکر از کادر درمان درمانگاه روستای فش، از اقدامات جهادی حجت الاسلام جاهد مراتی که زمینه این دیدار را تدارک دیده بودند تشکر کرد.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از سوی حجت الاسلام لروند؛ امام جمعه شهروندان لروند از مسؤولان و پرسنل درمانی این مرکز سلامت در روستاهای فش با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات