۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۷۱۷۰۳
مکتب سلیمانی؛

هشدار صریح فرمانده سپاه قدس به دولت جنایتکار آمریکا

هشدار صریح فرمانده سپاه قدس به دولت جنایتکار آمریکا
فرمانده سپاه قدس تأکید کرد: به صورت صریح به دشمنان می گویم ممکن است در درون خانه شما کسانی پیدا شوند که پاسخ تان را بدهند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در نخستین سالگرد سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی سه مدال افتخار را از رهبر معظم انقلاب گرفته اند؛ رهبری در همین آخرین صحبت شان به این شهید سه مدال افتخار اعطا و از آن رونمایی کردند و آن نیز این است که فرمودند شهید بزرگ، قهرمان ایران، قهرمان امت اسلامی و قهرمان شکستن قدرت استکبار هستند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی پیروز میدان مقاومت بود، اما باید دانست ایشان مقاومت را از درون خودش شروع کرد؛ همه بدانند امکان ندارد در مقاومت بیرونی پیروز شد، اما اهل مقاومت درونی نبود.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نسبت به ارزش های اسلامی و انسانی اهتمام داشت، ابراز کرد: از برجسته ترین ویژگی های ایشان منطق قوی بود؛ منطق، نگاه  راهبردی، بصیرت عمیق، تبدیل هر تهدید به فرصت نیز از شاخصه های این شهید بزرگ است.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه شهید سلیمانی همه کارهایش را بر مدار ولایت و پذیرش جایگاه رفیع ولایت انجام می داد، افزود: ایشان به بهترین شکل بدون اینکه با دیگران درگیر شود، حرف مقام ولایت را نصب العین خود قرار داده بود و سخنان دیگر را با تدابیر خود کنار می زد.

وی خطاب به ملت ایران و ملت های مقاوم سراسر جهان گفت: بزرگی شهید سلیمانی به این بوده است که راه ایشان، رهبری دارد و این رهبری همچنان برقرار است و تربیت بزرگان مقاومت بر مدار گفتمان عزتمندانه مقاومتی همچنان ادامه دارد.

سردار قاآنی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در فلسطین، یمن، لبنان، سوریه و عراق با قوت ادامه دارد، اضافه کرد: امروز مردم فلسطین در سالگرد این شهید، در منطقه ای رزمایش گذاشته اند که پیش از این نمی توانستند حتی یک تیر در آنجا بزنند.

فرمانده سپاه قدس تأکید کرد: همچنین در لبنان مقاوم از روزی که صهیونیست ها مورد تهدید قرارگرفته اند در منطقه های شمالی شهرک های صهیونیست نشین در شبانه روز حتی یک سرباز صهیونیستی هم نمی توانیم پیدا کنیم زیرا به شدت وحشت زده اند؛ در سوریه نیز تقریباً همه سرزمین هایش غیر از آن بخشی که آمریکا اشغال کرده آزاد شده است.

وی افزود: فرزندان مقاوم و مجاهد عراقی نیز امروز آمریکا را با تحرکات خود بسیار وحشت زده کرده اند؛ در یمن نیز این راه همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد یافت.

سردار قاآنی خطاب به دشمنان تصریح کرد: 30 سال به دنبال این بودید که حاج قاسم و ابومهدی المهندس را ترور کنید؛ پلیدترین انسان روی زمین با وسوسه های رژیم صهیونیستی و آل سعود با بی عقلی خود جنایتی را مرتکب شد که در تاریخ معاصر سابقه نداشته است، اما این را به همه ملت ها عرض می کنیم اولا آمریکایی ها و ترامپ نمی دانند شهادت در مکتب ما چه معنایی دارد؛ دشمنان با اقدام ناجوانمردانه خود این شهدای بزرگ را به اوج آرزو و افتخار رساندند، اما در عین حال کاری کردند که همه دنیا آنها را محکوم خواهد کرد.

وی در پایان ضمن هشدارهای صریح به دولت جنایتکار آمریکا گفت: کسانی که این جنایت را مرتکب شدند بدانند کاری کردند که اگر در سراسر دنیا یک مردی پیدا شود آمادگی دارد آن نامردها را به سزای عمل شان برساند؛ امروز مسیر سپاه قدس و جبهه مقاومت با شیطنت های آمریکا تغییر نمی کند، منتهی دشمنان با این جنایت کاری کردند که همه آزادگان جهان آمادگی حرکت علیه آنها را دارند؛ به صورت صریح به دشمنان می گویم ممکن است در درون خانه شما کسانی پیدا شوند که پاسخ شما را بدهند./841/ج

ارسال نظرات