۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۷۱۷۰۴
مکتب سلیمانی؛

راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت

راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت
حجت الاسلام صفی الدین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند «انتقام ما قطعی است»، تصریح کرد: در همه ساحت ها از آمریکا و ایادی اش انتقام خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان صبح امروز در نخستین سالگرد سردار ملی ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در دانشگاه تهران برگزار شد، به ویژگی ها و شاخصه های مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: راه شهید سلیمانی با قوت و قدرت بیشتر و عزم و اراده جدید ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: ما با آمریکای ظالم مقابله خواهیم کرد تا نیروهایش را اخراج کرده، رژیم صهیونیستی را نابود کنیم و قدس شریف آزاد شود.

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت در سراسر جهان علیه شیاطین غربی و عربی قیام کرده اند تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را بگیرند، عنوان کرد: همه آنها با یک کلمه واحد خود را فرزندان حزب الله می دانند و به شهید سلیمانی می گویند ما از همه وجود خود با شجاعت می گذریم و این مقاومت باقی می ماند و در همه میادین با دشمنان مقابله خواهیم کرد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: امروز جوانان مقاومت به سردار سلیمانی می گویند با تبعیت از رهبری و فرماندهی سردار قاآنی راه مقاومت را ادامه می دهیم و این علم یاری مظلومان را به زمین نمی گذاریم؛ این پرچم بالا می رود و شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت پیروز حقیقی بود.

وی با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در نابودی داعش تأکید کرد: همه گروه های ایرانی و عربی از این دو فرمانده بزرگ برای نابودی داعش تشکر می کنند.

حجت الاسلام صفی الدین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند «انتقام ما قطعی است»، تصریح کرد: ما اهل عمل هستیم و به دشمنان اعلام می کنیم انتقام ما قطعی است و در همه ساحت ها از آمریکا و ایادی اش انتقام خواهیم گرفت./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
آنکه را صبح شهادت نیست شام مرگ هست.

ما از رفتن تو ناراحت نیستیم سردار چرا که رفتن تو از جنس رسیدن است، رسیدن به منتهای آرزو
یا ایتهاالنفس المطمئنه
ارجعی الی ربک راضیه مرضیه
فادخلی فی عبادی
والدخلی جنتی

تو الان یک پله بالاتر از بهشتی
بهشتی که پله اولش آرزوی خیلیهاست .

ما از ماندن خود ناراحتیم ، از ماندن در منیتها و جهل و دنیا پرستی.
از اینکه قدرت جدا شدن از خود خود را نداریم .
از اینکه بیدار نمیشویم تا صبح شهادتمان را ببینیم و در خواب غفلتیم تا شام مرگ را در آغوش بگیریم.
0
0