۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۷۱۷۰۸
مکتب سلیمانی؛

مکتب شهید سلیمانی بر پایه عزت و اقتدار استوار است

مکتب شهید سلیمانی بر پایه عزت و اقتدار استوار است
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که مکتب شهید سلیمانی،عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد،گفت: این ملت افتخار می کند که ادامه دهنده این مکتب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی، از ایشان به عنوان فرمانده جریان مقاومت در جهان یاد کرد.

وی، مکتب سپهبد شهید سلیمانی را گفتمان مقاومت و تفکر استکبار ستیزی و انقلابی گری دانست و افزود: امروز باید مؤلفه های این مکتب مهم در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، چون راه پیروزی ادامه مسیری است که حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه، سد محکمی در برابر آمریکایی ها و صهیونیست ها ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با نشر گفتمان مقاومت در منطقه، آمریکایی ها را به زانو در آورد و زمینه خروج آنها در منطقه را فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که تزلزل آمریکایی ها در منطقه کاملاً مشهود است و این به برکت مجاهدت های شهید سلیمانی است، تصریح کرد: انشاء الله با ادامه همان مسیر روشن، به زودی شاهد خروج تروریست های آمریکایی و بازگشت آرامش و امنیت در منطقه باشیم.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید سلیمانی با تشکیل جبهه واحد در برابر آمریکای جنایت کار معادلات چندین ساله آنها در منطقه را بر هم زد و فضای جدیدی را در عرصه میدانی ایجاد کرد، بیان داشت: شرایط متزلزل و شکست خورده ای که امروز آمریکایی ها در منطقه دارند محصول مدیریت شهید سلیمانی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهید سلیمانی با حمایت از گروه های فلسطینی و تقویت حزب الله لبنان جبهه ای واحد در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل دادند، خاطرنشان کرد: این رژیم اشغال گر امروز بیش از هر زمان دیگری در افول و نابودی کامل قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که اگر مجاهدت ها و تلاش های میدانی شهید سلیمانی نبود امروز منطقه جولان گاه عناصر تکفیری تحت فرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، تصریح کرد: این شهید سرافراز با ایجاد انسجام میان گروه های مردمی و تشکیل جبهه مقاومت، به حکومت خود خوانده داعش در منطقه پایان داد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی های تروریست دوباره به دنبال احیاء گروه های تکفیری در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: حضور جنایت کاران آمریکایی در منطقه، خطایی راهبردی و استراتژیک است و عامل تنش و درگیری در خاورمیانه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به برکت مجاهدت های شهید سلیمانی امروز گفتمان مقاومت در منطقه کاملاً گسترش یافته و حتی مرزهای جغرافیایی را نیز در نوردیده است، تصریح کرد: همان طور که آن شهید بزرگوار تأکید داشتند، با همین گفتمان می توان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آمریکایی های جنایت کار را در منطقه رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که مکتب شهید سلیمانی، عزت، اقتدار، سرافرازی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: این ملت افتخار می کند که ادامه دهنده این مکتب عزت آفرین باشد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه و مسیر شهید سلیمانی تا نابودی کامل دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری و سایر مقام های کشورمان همواره تأکید کردند، به حول و قوه الهی کسانی که در شهادت سپهبد سلیمانی نقش داشتند به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

وی با تأکید براین که اخراج کامل تروریست های آمریکایی نخستین بخش از انتقام سخت از عاملان شهادت سپهبد سلیمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت کسانی که چنین جنایت بزرگی را مرتکب شدند خواب راحتی داشته باشند./950/

ارسال نظرات