۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۷۱۷۲۴
مکتب سلیمانی؛

فرامرزی عمل کردن شهید سلیمانی در میدان عمل درس ولایتمداری بود

فرامرزی عمل کردن شهید سلیمانی در میدان عمل درس ولایتمداری بود
لرستان - حجت الاسلام غلامی ولایتمداری شهید سلیمانی را شاخصه مهم این مکتب خواند و گفت: فرامرزی عمل کردن شهید سلیمانی در میدان عمل درس ولایتمداری بود.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه و افتخارآمیز سردار اسلام، سردار سلیمانی بیان داشت: مکتب شهید سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده خواهد بود و همه آزادی خواهان از این مکتب درس خواهند گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نگاه غم بار رهبری در شهادت سردار سلیمانی و اقامه نماز بر وجود پاک شهید افزود: این نشان از ولایتمداری به رهبری و جایگاه ولایت است.

وی بیان داشت: اگر رهبری فرمودند انتقام می گیریم طبیعی است از شخصی که دستور به ترور سردار سلیمانی را داده است، انتقام خواهیم گرفت نه از شخص دیگری و حمله نظامی ایران به پادگان عین الاسد سیلی نظامی بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم ریخت و این حرکت مقدمه ای از انتقام سخت بود.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: البته ملت آمریکا با حذف ترامپ از دنیای سیاست این را انتقام را از او گرفتند و باید منتظر انتقام سخت تر باشند.

وی ادامه داد: تا روزی که انتقام خون شهید سلیمانی را می گیریم سربازان نظام و فرزندان رهبر معظم انقلاب لحظه شماری می کنند برای آن لحظه و امروز وظیفه ما تا آن روز که مشخص می‌شود تبعیت محض از رهبری است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به ولایتمداری شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری را در میدان عمل نشان دادند، با حضور در خدمت به مردم و محرومیت زدایی و فرامرزی عمل کردن درس ولایتمداری را نشان دادند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در همه جریان های سیاسی سخنرانی های رهبری فصل‌الخطاب است، اظهار داشت: امروز وظیفه ما سنگین‌تر از آن روز در میدان عمل است، در سایه بصیرت و دشمن شناسی باید جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.

وی با بیان اینکه ترامپ و بادن با هم هیچ تفاوتی ندارند، خاطرنشان کرد: در دوران اوباما، بایدن همه کاره بود و امروز هیچ فرقی بین این دو شخص نیست، اگر ترامپ آشکارا برجام را پاره کرد، بایدن به صورت پنهانی و در قالب سیاست این کار را انجام می دهد.

راه حل رفع مشکلات کشور نگاه به دورن است

حجت الاسلام غلامی به آینده نگری رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری در ابتدا به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودند امروز نیز برای همه آشکار شده است که در مذاکره با آمریکا برای ایران خیری نخواهد بود.

وی تصریح کرد: دولتمردان برای رفع مشکلات کشور نگاه به دورن را تقویت کنند و فریب غرب را نخورند چراکه راه حل مشکلات کشور نگاه به دورن و بهره مندی از ظرفیت های درونی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات