۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۷۳۱
مکتب سلیمانی؛

اعلام آمادگی مردم قم برای استمرار بخشیدن به خط شهید سلیمانی

اعلام آمادگی مردم قم برای استمرار بخشیدن به خط شهید سلیمانی
فرمانده سپاه قم گفت: مردم قم مانند همه مردم ایران به برکت حرم حضرت معصومه(س)، علما و طلاب آمادگی خود را برای استمرار خط شهید سلیمانی اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار شاهچراغی در مراسم نخستین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت که از سوی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم امشب در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: بارزترین شاخصه شهید سلیمانی اخلاص بود و خداوند نیز به انسان های با اخلاص بالاترین نعمت خود را که شهادت است، عطا می کند.

وی به تشریح اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای استان قم برای تبیین مکتب شهید سلیمانی در طول یک سال گذشته پرداخت و ادامه داد: در طول یک سال گذشته 35 عنوان کتاب برای شهید سلیمانی نوشته شده است؛ یکی از این کتب سلیمانی عزیز است که 50 مرتبه تجدید نشر شده، همچنین کتاب های سرباز مقاومت و سرباز ولایت و مکتب سلیمانی نیز هر کدام 40 بار چاپ شده است.

سردار شاهچراغی با اشاره به برگزاری مراسم های یادواره شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از سوی گروه های مختلف در استان قم بیان کرد: همچنین 16 اثر نیز با همکاری صدا و سیمای استان قم رونمایی شد و دو معبر اصلی شهر نیز به نام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور خانواده های شهدا نامگذاری شد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: همچنین ده ها هزار پوستر شهید سلیمانی توسط گروه های مختلف چاپ و منتشر شده و جالب است بدانیم اغلب خانه هایی که برای سرکشی بدانجا می رویم، عکس شهید سلیمانی را در کنار عکس های امام و رهبری روی دیوار نصب کرده اند.

وی مطرح کرد: ده ها هزار سبد کالا به نام این شهید بزرگ میان نیازمندان توزیع شده است؛ امروز مردم قم مانند همه مردم ایران به برکت حرم حضرت معصومه(س)، علما و طلاب آمادگی خود را برای استمرار خط شهید سلیمانی اعلام می کنند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات