۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۷۱۷۴۰
عمار انقلاب؛

تواضع آیت الله مصباح بسیار شگفت‌آور بود

تواضع آیت الله مصباح بسیار شگفت‌آور بود
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر صفات اخلاقی مرحوم آیت الله مصباح یزدی، گفت: تواضع ایشان بسیار عجیب بود؛ ایشان حقیقتاً متخلق به اخلاق بودند.

آیت‌الله  احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله مصباح یزدی شخصیت ایشان را از ابعاد مختلف شایسته توجه دانست و گفت: صفات اخلاقی و تواضع ایشان بسیار عجیب بود؛ آیت الله مصباح حقیقتاً متخلق به اخلاق بودند.

آیت الله بهشتی با اشاره به پایبندی شدید آیت الله مصباح نسبت به احکام دین مبین اسلام، عنوان کرد: علامه مصباح در عین حال فیلسوف انقلابی بودند که تمام عمرشان را در مسیر انقلاب اسلامی و خط ولایت صرف کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به ثبات قدم آیت الله مصباح در پایبندی نسبت به ولایت در زمان امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: در سراسر عمر مبارک علامه مصباح کوچک‌ترین لغزش و انحرافی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی دیده نشد.

آیت الله بهشتی اظهار داشت: حیات و ممات آیت الله مصباح الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان و آینده است تا با الگو گیری از روش و منش ایشان راه مستقیم انقلاب را ادامه دهند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: آثار علمی و کتاب های آیت الله مصباح در همه زمینه ها بسیار غنی و قابل استفاده است؛ علامه مصباح در فلسفه اسلامی خصوصاً حکمت متعالیه صاحب‌نظر بودند و تمام عمرشان را به تحقیق و تربیت طلاب سپری کردند./1350/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
عمر بابرکت،
قلم بابرکت،
بیان پررحمت...
1
0