۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۷۱۷۶۷
مکتب سلیمانی؛

سردار سلیمانی قهرمان مقاومت اسلامی است

سردار سلیمانی قهرمان مقاومت اسلامی است
خوزستان - مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: برای شناخت بیشتر سردار باید به راهنما و مربی این مکتب رجوع کرد.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خصوصیت اساسی و بارز شهید سردار قاسم سلیمانی را اخلاص دانست و بیان داشت: این خصوصیت را در وجود امام خمینی (ره) دیده بودیم؛ اخلاص به این معنا که در انجام کارها تنها رضایت خدا هدف قرار گیرد، تحسین و ملامت دیگران مهم نباشد.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به صحبت های امام خمینی (ره) در خصوص انجام وظایف خالص برای ذات باری تعالی عنوان داشت: خستگی ناپذیری، تشخیص صحیح و جهادگر بودن از ویژگی های سردار شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام شفیعی، شهید سردار سلیمانی را تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و گفت: برای شناخت بیشتر سردار باید به راهنما و مربی این مکتب رجوع کرد، منطق امام خمینی (ره) دفاع از مظلومان در سراسر عالم می باشد، به سرانجام رساندن درس های مکتب امام (ره) وظیفه همه ما است.

وی در خصوص اینکه حاج قاسم به تعبیر مقام معظم رهبری قهرمان مقاومت اسلامی نام گرفت، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در مکتب امام آموخت که به مبارزه با کفر بپردازد، بنابراین در لبنان، عراق، افغانستان و سنگرهای دفاع مقدس حضور پیدا کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان دلیل نقش آفرینی شهید سردار سلیمانی در عرصه مقاومت را انجام تکلیفی دانست که امام به او آموخته است.

حجت الاسلام شفیعی گفت: تفاوت شهید سردار سلیمانی با برخی افراد در نپرداختن هزینه انجام تکلیف بر خود و مشغول زندگی بودنشان است، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا لحظه آخر بر پیمان و بیعت خود با انقلاب استوار ماند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات