۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۱۸۶۴
حجت الاسلام علیزاده در نشست مسأله یابی خبرگزاری رسا مطرح کرد؛

روی کار آمدن شخصیت های جهادی و انقلابی؛ حلّال مشکلات کشور

روی کار آمدن شخصیت های جهادی و انقلابی؛ حلّال مشکلات کشور
معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور پاشنه آشیل کشور در دهه اخیر را «اقتصاد» خواند و گفت: روی کار آمدن افراد ولایی و جهادی حلال مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با حضور در خبرگزاری رسا، مهمان جلسه سوژه یابی این رسانه حوزوی بود.

وی با اشاره به دغدغه های رهبری در زمینه جمعیت، مسأله بحران جمعیت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امروز نسل اول انقلاب آرام آرام در حال خروج از صحنه ها هستند و در آینده ای نزدیک با پیری جمعیت مواجه خواهیم شد؛ این یک هشدار جدی بوده و باید نسبت به عواقب آن توجه داشته باشیم.

معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور بر ضرورت تقویت جریان انقلابی در حوزه خاطرنشان کرد: امروز رسانه های انقلابی همچون خبرگزاری رسا باید ورود فعالانه به عرصه چالش شناسی داشته باشد و جریان سازی کند.

پ/روی کار آمدن شخصیت های ولایی، جهادی و انقلابی؛ حلال مشکلات کشور

با بی تدبیری دولت اوضاع اقتصادی کشور نابسمان شده است

وی به وضعیت بغرنج و نابسامان جامعه به لحاظ اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز با بی تدبیری های دولت، اوضاع اقتصادی فعلی از اوضاع اقتصادی دوران جنگ و بعد از جنگ هم بدتر شده است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه اراده دشمن برای دشمنی با ایران اسلامی به مراتب از دهه های گذشته بیشتر شده است، تأکید کرد: امروز دولت اراده جدی برای اجرای طرح های مجلس همچون طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ندارد و این اوضاع کشور را نابسامان می سازد؛ سازمان انرژی اتمی هنوز به این طرح ورود جدی نداشته است.

معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در ادامه اقدامات دشمن در راستای ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت های هسته ای و موشکی ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز دشمن برای مانع ایجاد کردن بر سر راه پیشرفت های هسته ای، تأسیسات هسته ای ما را مورد هدف قرار داد و سپس دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده را ترور کرد.

وی شهید فخری زاده را ادامه دهنده مسیر شهدای هسته ای وبویژه شهید تهرانی مقدم توصیف کرد و ابراز داشت: ایشان فراتر از هسته ای گام برمی داشت و چون ادامه دهنده راه شهید سلیمانی بودند، ترور کردند .

حجت الاسلام علیزاده عنوان کرد: دشمن حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد، چون ایشان کاری کرد که خروج آمریکا از منطقه قطعی شد، از همین جهت دشمن که راهی جز خروج پیش روی خود نمی بیند، قبل از رفتن ایشان را مورد ترور قرار داد؛ حاج قاسم را زدند، چون جلوی برجام منطقه ای را گرفته بود؛ شهید فخری زاده را به دلایل مشابه زدند .

معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: شهید شهریاری مورد ترور قرار گرفت چون غنی سازی را به سوی ۲۰ درصد رساند و راه را برای غنی سازی ۶۲ درصد که نیاز زیردریائی های ما بود و حتی بالاتر باز کرده بود.

دشمن به دنبال براندازی از طریق استحاله و نفوذ جریانی است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال براندازی از طریق استحاله و نفوذ جریانی است، تصریح کرد: امروز شکی نداریم که بازماندگان فتنه 88، جریان های روشنفکر غربی، لیبرال ها، جریان های التقاطی با همکاری گروهک ها در بدنه نظام نفوذ کرده اند و یک جبهه سکولار غرب گرا را تشکیل داده اند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه امروز باید بری جلوگیری از براندازی، مسیر نفوذ را سد کنیم، مطرح کرد: اگر تکلیف جریان نفوذ را روشن نکنیم، چالش های بزرگتری به ویژه در افکار عمومی را شاهد خواهیم بود.

پ/روی کار آمدن شخصیت های ولایی، جهادی و انقلابی؛ حلال مشکلات کشور

معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور پاشنه آشیل کشور در دهه اخیر را «اقتصاد» خواند و افزود: امروز دولت به امید روی کار آمدن بایدن کشور را منتظر نگه داشته تا یک بازی جدید به راه اندازد و افکار عمومی را به سوی مذاکره ببرد؛ امروز دولت منتظر بایدنی است که نقش برجسته ای در تحریم های فعلی داشت و پشت پرده اوباما و جان کری بود؛ بدون شک با روی کار آمدن بایدن بعد از یک دوره کوتاه گشایش، بدترین تحریم ها علیه ایران اسلامی وضع خواهد شد .

وی تصریح کرد: امروز نیروهای انقلاب باید وحدت پیدا کنند و در این راستا تدابیر جدی صورت بگیرد؛ ما باید ابعاد نفوذ جریانی و جریان نفوذ را به مردم نشان دهیم تا مردم در انتخابات ها، انتخاب بهتری داشته باشند.

روی کار آمدن افراد جهادی و انقلابی حلّال مشکلات کشور است

حجت الاسلام علیزاده در پایان با بیان اینکه حلال مشکلات کشور این است که افراد ولایی، جهادی و انقلابی در رأس امور قرار گیرند، گفت: امروز ما باید رویکردهایی همچون تبیین جامع مشکلات موجود با رویکرد مثبت، بصیرت افزایی، نقد گفتمان های رقیب و مخالف، زدودن اندیشه های انحرافی، نقد جدی و علمی گفتمان ها مبتنی بر عملکردشان، روشنگری در راستای گفتمان امام و رهبری، فرهنگ سازی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، تفکیک مسائل اصلی و فرعی، همسویی با رسانه های همفکر و تبیین شاخصه های دولت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهیم./841/پ201/ب1

ارسال نظرات