۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۷۱۸۶۹
فعال فرهنگی کشمیر هند:

آیت الله مصباح یزدی تا آخرین نفس از دژ اسلام و انقلاب دفاع کرد

آیت الله مصباح یزدی تا آخرین نفس از دژ اسلام و انقلاب دفاع کرد
حجت الاسلام فردوس احمد میر کشمیری در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را به حوزه های علمیه تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فردوس احمد میر کشمیری فعال فرهنگی کشمیر هند با صدور پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را به خانواده ایشان و حوزه های علمیه تسلیت گفت و ابراز داشت: آیت الله مصباح یزدی تا آخرین نفس از دژ اسلام و انقلاب دفاع کرد.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تالم بسیار، خبر غم انگیز درگذشت آیت الله مصباح یزدی را دریافت نمودم، جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عزادار شد.

این عالم ربانی یکی از بزرگترین شخصیت های جهانی قرآنی، انقلابی، علمی، فکری، فلسفی، عرفانی، عمار زمان، حامی انقلاب اسلامی، طرفدار مظلومان جهان، رقیب استکبار جهانی، پرچمدار اسلام و ولایت، دلسوز مردم، مجاهد خستگی ناپذیر لشکر امام زمان(عج)، ارادتمند و فدایی امام خمینی(ره) و امام خامنه ای بود.

خدمات انقلابی، علمی و فکری وی خلأ شخصیت های بزرگ مانند شهید مطهری(ره) و علامه طباطبائی(ره) را پر کرده بود اما با فقدان ایشان این خلأ بطور واضح احساس می شود.

از خداوند متعال دعاگو هستیم که همه ما را قدردان سرمایه های انقلابی، فکری ایشان قرار دهد و توفیق استفاده و بهره مندی کامل از آن عطا کند و نیز خدمات این عالم فرزانه را بهترین توشه آخرت برای ایشان قرار دهد و ایشان را در اعلی علیین و در جوار ائمه معصومین (ع) قرار دهد، همچنین به خانواده و همه ارادتمندان ایشان صبر عنایت فرماید.

حجت الاسلام فردوس احمد میر کشمیری

/988/

ارسال نظرات