۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۷۱۸۷۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مکتب حاج قاسم تضمین‌کننده سلامت نظام است

مکتب حاج قاسم تضمین‌کننده سلامت نظام است
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مکتب حاج قاسم، تضمین‌کننده سلامت نظام، انقلاب، نسل جوان و اقشار گوناگون است.  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز شب گذشته در مراسمی که از سوی سپاه ناحیه امام علی (ع) برگزارشد ضمن تسلیت ارتحال مرحوم آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: قرن‌ها باید بر بشریت و حوزه‌های علمیه بگذرد تا یک نفر را مانند آیت الله مصباح یزدی تربیت کنند، جوانان باید زندگی نامه ایشان را مطالعه کنند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان آیت الله مصباح را عالمی خود ساخته و فرهیخته دانست و تصریح کرد: ایشان فردی متبحر به علوم روز و اسلامی بودند به تعبیر مقام معظم رهبری ارتحال آیت لله مصباح خسارتی بر عالم اسلام وارد کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه سردار سلیمانی را الگویی برای مدیریت انقلابی، جهادی و در تراز انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: اگر این الگو در جامعه مدیریتی تکثیر شود، طی پنج فرایندی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن پرداخته اند به تمدن اسلامی خواهیم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: لازمه رسیدن به تمدن اسلامی وجود مدیرانی در تراز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم، مکتب محمدی (ص) است ، تلاش شبانه روزی، عمل در دنیا و حساب پاداش در آخرت، تعامل با خلق، تلاش با جسم و تعالی با روح  برخی از ویژگی حاج قاسم سلیمانی هستند که به این دلیل مقام معظم رهبری ایشان را صاحب مکتب معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) پروانه عاشقی بود که با سوختن و فداسازی خود ولایت مداری و امام محوری را برای همیشه به بشریت آموخت.

امام جمعه اهواز خطاب به جوانان عنوان کرد: رمز موفقیت تشیع علوی حضور بر گرد محور ولایت است، گرد این محور شکست وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) خود را سرباز ولایت می‌دانست گفت: ایشان به عنوان حامی ولایت جان خود را فدا کرد این افراد صاحب مکتب اند؛ همچنین امثال آیت الله مصباح ها، حاج قاسم سلیمانی را ساختند و به میدان فرستادند.

وی در ادامه گفت: مکتب حاج قاسم، تضمین‌کننده سلامت نظام، انقلاب، نسل جوان و اقشار گوناگون است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: انتقام سخت مورد نظر مقام معظم رهبری به چند موشک و پهپاد زدن در برخی جا‌ها منحصر نمی‌شود بلکه انتقام سخت، بیرون کردن آمریکا از منطقه و محو کردن رژیم صهیونیستی است که در چند سال آینده ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار پاک خواهد کرد که روند این کار از لحظات و ساعتی قبل شروع شده است.

امام جمعه اهواز در پایان تصریح کرد: امروز از پایتخت مقاومت به مرکزیت اهواز، به مقام معظم رهبری می‌گوییم که آمادگی جان‌فشانی و به شهادت رسیدن را داریم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات