۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۷۱۸۸۶

مراسم وداع با پیکر آیت الله مصباح یزدی در حرم رضوی برگزار شد

مراسم وداع با پیکر آیت الله مصباح یزدی در حرم رضوی برگزار شد
خراسان رضوی - مراسم وداع با پیکر آیت الله مصباح یزدی امروز با حضور آیت الله علم الهدی، روحانیون، خادمان رضوی و مردم مشهد در حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم وداع با پیکر آیت الله مصباح یزدی، نماینده مردم مشهد در خبرگان رهبری امروز با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، روحانیون، خادمان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به مقام والای علمی این دانشمند فرزانه گفت: نهراسیدن از سرزنش ملامت گران، خود را ندیدن، همه عمر را در راه خدمت به دین و نشر معارف اسلام سپری کردن، سینه را در برابر شبهات سپر کردن و از نسل جوان دفاع کردن از مصدایق فضل خدا است و آیت الله مصباح یزدی مشمول این فضل خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم به ساده زیستی، زهد و پارسایی آیت الله مصباح یزدی اشاره و اظهار کرد: این عالم شک ها، شبهه ها و تردید ها برا با بیان قوی و محکم پاسخ داد و جان کسانی که بر آن ها آتش تردید افتاده بود را نجات داد.

گفتنی است، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی ماه دار فانی را وداع گفت و شب گذشته با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و جمعی از مسؤولان استانی وارد فرودگاه مشهد شد و در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

خاطرنشان می شود؛ پیکر این عالم فرزانه امروز به قم منتقل می شود و روز دوشنبه در شهر مقدس قم تشییع و خاکسپاری خواهد شد./864/

جواد رستمی
ارسال نظرات