۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۱۸۹۷
مکتب سلیمانی؛

پیروزی های شهید سلیمانی مرهون هدایت های داهیانه رهبر انقلاب بود

پیروزی های شهید سلیمانی مرهون هدایت های داهیانه رهبر انقلاب بود
آیت الله مدرسی یزدی پیروزی های بلند شهید سلیمانی را مرهون هدایت های داهیانه و حکیمانه رهبری دانست و گفت: جهان اسلام و بلکه بشریت مدیون شهید سلیمانی است.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و قرائت آیه شریفه «فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدِينَ عَلَى الْقاعِدِينَ أَجْراً عَظِيماً»، جهاد و شهادت را دو حقیقت والا توصیف کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم درباره شهدا می فرماید «گمان نکنید کسانی که در راه خداوند کشته می شوند، مرده هستند، بلکه زنده بوده و در نزد خداوند خودشان روزی داده می شوند».

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد در راه خدا بودند، اظهار داشت: ایشان به پاس مجاهدت های خالصانه خودشان به فیض شهادت نائل آمدند.

آیت الله مدرسی یزدی با اشاره به اینکه فضیلت و برتری، آن چیزی است که دشمنان به آن اعتراف و اذعان می کنند، تأکید کرد: عظمت شهید سلیمانی به اندازه ای زیاد بود که حتی دشمنان کینه توز اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی ایران مجبور شدند به آن اعتراف کنند؛ برای عظمت این شهید بزرگ همین بس که نامش لرزه بر تن ستمگران دنیا می افکند، نام پر آوازه اش خواب راحت را از چشمانشان ربوده بود و در برابرش عاجز شده بودند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه جهان اسلام و بلکه بشریت مدیون شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: کسانی که بدترین و سفاکانه ترین رفتار را با اسلام و مردم مسلمان و غیرمسلمان داشتند به دست ایشان و همرزمان‌شان قلع و قمع شدند.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی نه تنها یک سردار فوق‌العاده، بلکه یک مدیر سیاسی و یک روان شناس اجتماعی توانا نیز بود، عنوان کرد: ایشان توانست با تلفیق خصیصه های بزرگ، مردم فداکار را ساماندهی کرده و در برابر دشمنان اسلام و قرآن، جبهه متحد غرب و صهیونیسم به پیروزی برسد.

آیت الله مدرسی یزدی در پایان پیروزی های بلند شهید سلیمانی را مرهون هدایت های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: امیدواریم روش و منش و راه این شهید بزرگ همچنان پایدار بماند و دوستداران ایشان این طریق را به خوبی و درستی بپیمایند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات