۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۱۹۱۹
به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها؛

دیدار علمای مقاومت در بیروت

دیدار علمای مقاومت در بیروت
در نخستین سالگرد شهادت فرماندهان بزرگ اسلام، جمعی از علمای اسلام در بیروت گرد هم آمدند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، جمعی از علمای دینی از جنبش «توحید اسلامی»، حماس، جهاد اسلامی، هئیت اسلامی فلسطین، هیئت اهل تسنن یاریگر مقاومت، انجمن اسلامی، جمعیت نور الیقین، جمعیت «ألفة»، جامعه علمای عکار و جنبش «الأمة» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت فرماندهان سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس با هم دیدار کردند. 

این نشست در مرکز اصلی جنبش «الأمة» در بیروت و با حضور علی اصغری، نماینده سفیر ایران و مشاور سیاسی برگزار شد.

شیخ مؤمن مروان الرفاعی، مشاور روابط دیپلماتیک، به نمایندگی از «علمای عکار» گفت: احیای سالگرد شهادت این فرمانده بی بدیل و دوستان شهدای او، که مقاومت را در منطقه ما بنیان نهادند، این وظیفه را بر عهده ما می‌گذارد که راه و شیوه آنها در وفاداری و ولایتمداری نسبت به مرجعیت اعلای محور مقاومت، امام خامنه‌ای را حفظ کنیم. 

شیخ الرفاعی افزود خون‌هایی که توانست قومیت‌ها و طوایف مختلف در جغرافیای عربی و اسلامی را گرد هم آورد، لیاقت و توانایی آزادسازی فلسطین را دارد.

الرفاعی تصریح کرد: از همین رو اعلام می‌کنم وقت بازنگری در ساختار گروه‌ها و جنبش‌های اسلامی فرارسیده تا هدف والای همه، وحدت و شکست هیمنه و استکبار صهیونیستی آمریکایی باشد. ما با وحدت اسلامی و فرهنگ مقاومت، می‌توانیم به وعده پیروزی بزرگ، یعنی آزادسازی فلسطین دست یابیم، ان شاء الله.
ارسال نظرات