۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۷۱۹۵۱
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی فیلسوفی صاحب نظر و انقلابی خستگی ناپذیر بود

آیت الله مصباح یزدی فیلسوفی صاحب نظر و انقلابی خستگی ناپذیر بود
مازندران - نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت الله مصباح یزدی(ره) را فقیهی متأله، فیلسوفی صاحب نظر و انقلابی خستگی ناپذیر معرفی کرد.

آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تسلیت ارتحال عالم مجاهد و انقلابی، آیت الله مصباح یزدی(ره) از ایشان به عنوان فقیهی متأله، فیلسوفی صاحب نظر و انقلابی خستگی ناپذیر یاد کرد.

وی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) عمر با برکت خود را در راه نشر اسلام صرف کرد، افزود: در سایه تلاش ها و مجاهدت های علمی این عالم انقلابی شاگردان برجسته ای تربیت شدند که منشأ آثار و خدمات بسیاری برای انقلاب و نظام هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت الله مصباح یزدی(ره) را پرچمدار مطالبات بصیرت مقام عظمای ولایت دانست و خاطرنشان کرد: مؤسسه فاخر امام خمینی(ره) صدقه جاریه آن علامه شهیر است که آثار و خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشته است.

آیت الله توکل در ادامه سخنان خود گفت: نام و یاد آیت الله مصباح یزدی(ره) با وجود مؤسسه امام خمینی(ره) و همچنین خدمات گسترده علمی و فقهی ایشان در طول عمر بابرکتشان ماندگار خواهد شد.

وی بر ضرورت الگو سازی بزرگان و شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی برای جامعه و نسل های آینده کشور تأکید کرد و افزود: الگو سازی بزرگان و فرزندان شایسته این کشور برای تکثیر برکات آنها از ویژگی تاریخی ملت ایران است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نام و یاد شخصیت های بزرگی همچون آیت الله مصباح یزدی(ره) و سردار شهید سلیمانی برای همیشه جهان اسلام باقی خواهد ماند، بیان داشت: به طور حتم ماندگاری یاد و نام این افراد کم نظیر تاریخ اسلام و انقلاب، نمایانگر مسیر رستگاری و سعادت نسل کنونی و آینده این سرزمین خواهد بود.

آیت الله توکل، تدین، ولایت مداری و ایستادگی بر ارزش های انسانی و اسلامی را وجه مشترک برجستگی شخصیت های ممتاز کشورمان در طول چهار دهه اخیر عنوان کرد و افزود: شخصیت ممتازی همچون آیت الله مصباح یزدی(ره) عمری در جهت اعتلای دین، انقلاب و ارزش های الهی مجاهدت کرد و به طور حتم یاد این عالم نامی تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند.

وی با بیان این که تلاش ها و مجاهدت های شخصیت هایی همچون آیت الله مصباح یزدی(ره) و سردار شهید سلیمانی شکست و زبونی دشمنان به ویژه شیطان بزرگ را در پی داشته است، تصریح کرد: به طور حتم فقدان این نخبگان موفق طریق ولایت و خدمت برای نظام اسلامی و ملت ایران بسیار سخت خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که راه و مسیر این شخصیت های بزرگ تاریخ انقلاب با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد، بیان داشت: باید اندیشه های والای این بزرگان انقلاب بیش از پیش در جامعه نشر و نمو پیدا کند تا علاقه مندان و به ویژه نسل جوان از آنافکار و اندیشه های ناب بهره مند شوند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات