۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۷۱۹۶۶
عمار انقلاب؛

ارتحال آیت الله مصباح یزدی خسارتی عظیم برای حوزه‌های علمیه است

ارتحال آیت الله مصباح یزدی خسارتی عظیم برای حوزه‌های علمیه است
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: رحلت جانسوز آیت الله مصباح یزدی ضایعه و خسارتی بزرگ برای حوزه‌های علمیه است.  
حجت الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و رحلت جانسوز عالم جلیل القدر آیت الله مصباح یزدی بیان داشت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی فردی بود که مقام معظم رهبری ۱۰ ویژگی منحصر به فرد در ایشان تبیین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان داشت: این عالم فقید سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب در کنار امام خمینی (ره) قرار داشت، پس از آن در عرصه‌های گوناگون هر زمان که انقلاب به او نیازمند بود، حضورمی یافت.

امام جمعه اهواز به فعالیت‌های آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: حضور مستمر در صحنه‌های علمی، تربیت شاگرد از سراسر کشور‌های دنیا، تأسیس مؤسسه امام (ره) در قم و مؤسسه آموزشی راه حق گوشه‌ای از خدمات ارزشمند این عالم فقید است.

وی در پایان رحلت این عالم فقید را خسارتی بزرگ برای حوزه‌های علمیه خواند و اظهار داشت: رحلت جانسوز ایشان ضایعه  و خسارتی بزرگ برای حوزه‌های علمیه است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
سلام وقتتون بخیر واقعا عالی بود دستتون درد نکنه.
0
0