۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۷۱۹۶۸
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

انسان های خائن در لباس روحانیت به دین و انقلاب ضربه می زنند

انسان های خائن در لباس روحانیت به دین و انقلاب ضربه می زنند
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روحانی نماهای فعال در فضای مجازی انسان های خائنی هستند که در لباس روحانیت به دین و انقلاب ضربه می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در درس اخلاق خود که به صورت مجازی برگزار شد با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و دانشمند هسته ای کشورمان، دکتر فخری زاده، گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) شخصیتی جامع بودند که در طول عمر با برکت خود خدمات و آثار ارزشمندی برای نظام اسلامی و حوزه ها علمیه به یادگار گذاشتند.

وی، تقوا، دانش و بصیرت را از جمله شاخصه های این عالم وارسته عنوان کرد و افزود: این عالم با بصیرت و انقلابی با مجاهدت در عرصه های علمی، فقهی، سیاسی و اجتماعی در انقلاب و نظام اسلامی بسیار اثر گذار بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به پیام مهم مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی(ره) اشاره کرد و گفت: این پیام حاوی 14 عنوان و توصیف مهم در بعد علمی، شخصیتی، بصیرت سیاسی، جهاد و استقامت ایشان بود که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی از آیت الله مصباح یزدی(ره) به عنوان شخصیتی کم نظیر در جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: باید مسیر و روش این عالم با بصیرت و انقلابی با قدرت ادامه پیدا کند.

امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) در ادوار مختلف مورد هجمه های بسیاری از سوی دشمنان قرار می گرفتند، گفت: هر کسی بصیرت و جهاد داشته باشد دشمن او را آسوده نمی گذارد و بر علیه او اقدام می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن با ترور شخصیت و دروغ پراکنی به دنبال تضعیف شخصیت های با بصیرت و انقلابی کشورمان هست، تصریح کرد: متأسفانه عده ای با اظهارات نادرست و دروغین علیه آیت الله مصباح یزدی(ره) ظلم و جفا بسیاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که ما باید همواره آماده فداکاری برای اسلام، انقلاب و ولایت باشیم، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان حوزه های علمیه باید در جهت کسب علم، دانش، تقوا، تعهد و بصیرت تلاش کنند و سیره و روش مصباح ها و مطهری ها را ادامه دهنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طلاب حوزه اگر می خواهند با انحراف های فکری، اخلاقی، معنوی و شبهه افکنی ها مقاله کنند با ابتدا خود را بسازند و از درون قوی شوند، تصریح کرد: لازمه جنگیدن با انحراف ها، کسب علم، تقوا و بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که طلاب تا از نظر علمی، اخلاقی و معنوی رشد یافته نباشند نمی توانند در برابر شیاطین ایستادگی کنند، ادامه داد: ابتدا باید خود به رشد، بلوغ، ایمان و دانش لازم برسیم تا بتوانیم جامعه را هدایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که یک طلبه رشد یافته باید سواد، تقوا، بصیرت سیاسی و دشمن شناسی را به طور جدی مورد توجه قرار دهد، خاطرنشان کرد: اگر طلاب حوزه بتوانند در این بخش ها رشد یافته باشند می توانند با شیاطین زمان مبارزه کنند و آنها را شکست دهند.

وی، دلیل وجود برخی روحانی نماها در فضای مجازی را نتیجه عدم رشد یافتگی آنها دانست و ادامه داد: این افراد انسان های خائنی هستند که در لباس روحانیت به دین، انقلاب و ارزش های الهی ضربه های سنگینی می زنند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات