۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۷۲۰۱۸
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی برای جلب رضایت این و آن کاری را انجام نمی داد

آیت الله مصباح یزدی برای جلب رضایت این و آن کاری را انجام نمی داد
نماینده مجلس با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی برای جلب رضایت این و آن کاری را انجام نمی داد، گفت: ایشان ذره ای در زمینه دفاع از ولایت تردید نداشت و کوتاه نمی آمد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال عمار انقلاب، ایشان را مجاهدی خستگی ناپذیر دانست و با بیان اینکه این فقیه بزرگ همه کارهایش برای رضای خداوند بود، گفت: دوره اولی که بنده به عنوان نماینده مردم قم در مجلس رأی آوردم خدمت ایشان رسیدم تا از رهنمودهای‌شان بهره مند شوم.

وی ادامه داد: در آن جلسه که تقریباً بیش از یک ساعت طول کشید، ایشان نکات مهمی را به بنده توصیه کردند که هیچگاه از خاطرم نمی رود؛ ایشان فرمودند وقتی وارد مجلس می شوید، اتفاقات مختلفی رخ می دهد و شاید بخواهید به عنوان مثال بودجه ای برای یک کار در قم اخذ کنید؛ در اینجا خداوند را فراموش نکنید و ببینید این کار شما برای رضای خداست یا برای شهوات نفسانی و رأی آوردن برای دوره بعدی صورت می گیرد.

امیرآبادی فراهانی تسلط آیت الله مصباح یزدی بر مسائل و مباحث مجلس شورای اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایشان چنان تسلطی بر مباحث داشتند که گویا چندین دوره در مجلس بوده اند؛ توصیه های ایشان چراغ راه ما بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی برای جلب رضایت این و آن کاری را انجام نمی داد، ولایتمداری ایشان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایشان ذره ای در زمینه دفاع از ولایت تردید نداشت و کوتاه نمی آمد؛ این عالم فقیه مصداق بارز ولایت را رهبری می دانست و عاشق ایشان بود و به ما توصیه می کرد اگر در مجلس متوجه شدید نظر رهبری روی انجام یک موضوع است، پای آن بایستید و کوتاه نیایید.

وی آیت الله مصباح یزدی را «عمار رهبر معظم انقلاب» دانست و به هدایتگری های ایشان برای نسل جوان و انقلابی اشاره کرد و گفت: نیروهای انقلاب باید مسیری که ایشان می رفت را طی کنند؛ ما باید درس زندگی و اخلاق و ولایتمداری را از ایشان بیاموزیم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات