۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۷۲۰۹۰

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
با خباثت انگلیس کرونای جهش یافته به ایران رسید، آیت‌الله مصباح‌ چگونه جوانان را از دام منافقین نجات داد؟، وقتی خلاف‌گویی هزینه ندارد، این عکس را به کره‌ای ها نشان دهید بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ با خباثت انگلیس کرونای جهش یافته به ایران رسید، آیت‌الله مصباح‌ چگونه جوانان را از دام منافقین نجات داد؟، وقتی خلاف‌گویی هزینه ندارد، این عکس را به کره‌ای ها نشان دهید بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

با خباثت انگلیس کرونای جهش یافته به ایران رسید

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در توییتی نوشت: با پنهان‌کاری سه ماهه انگلیس درباره شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این کشور و عدم پیشگیری و واکنش ‌سریع برای مقابله با انتشار این ویروس، بالاخره کرونای انگلیسی به ایران هم رسید.

 

 

آیت‌الله مصباح‌ چگونه جوانان را از دام منافقین نجات داد؟

کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نقل از حجت‌الاسلام‌ حسین حق‌بین‌، از مبارزان دوران پهلوی درباره آیت الله مصباح یزدی نوشت: «فراموش‌ نمی‌کنم‌ وقتی که‌ ۷۵ شبانه‌روز زیر شکنجه‌ شدید ساواک‌ بودیم‌،‌ سؤالی که‌ همواره‌ منوچهری می‌پرسید این‌ بود که‌ آقای مصباح‌ چه‌ چیزهایی به‌ شما یاد می‌دهد؟ و با شدت‌ و غلظت‌ از من‌ می‌خواستند که‌ اطلاعاتی درباره‌ افکار آقای مصباح‌ به‌ آنها بدهم‌.

نکته‌ دیگر اینکه‌ در زندان‌، مجاهدین‌ خلق‌ (منافقین‌) با پلیس‌ و ساواک‌ قرار گذاشته‌ بودند که‌ هر زندانی تازه‌واردی، ابتدا پانزده‌ روز به‌ آنها سپرده‌ شود تا روی او کار کنند و او را شستشوی مغزی بدهند. آنچه‌ در داخل‌ زندان‌ به‌ داد بنده‌ و کسانی که‌ من‌ در آنجا با آن‌ها کار می‌کردم‌، رسید و مانع‌ گمراهی ما شد، همان‌ آموزش‌های حضرت‌ استاد مصباح‌ بود؛ ما در زندان‌ اندیشه‌های ایشان‌ را در میان‌ زندانیان‌ مطرح‌ می‌کردیم‌ و برای آنان‌ هم‌ بسیار جذاب‌ بود و آب‌ سردی بود بر آتش‌های فتنه‌ و گمراهی منافقین‌.

 

 

وقتی خلاف‌گویی هزینه ندارد

سید یاسر جبراییلی طی نامه ای به رییس قوه قضاییه نوشت:

بسمه تعالی

حضرت آیت‌الله رئیسی

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

یک جریان سیاسی خاص که به اعتراف علنی خود، برجام را بزک کرد، چیزی غیر از آنچه تبلیغ کرده بود تحویل مردم داد و سپس خساراتش را به پای "تصمیم نظام" نوشت، امروز مجددا پروژه عملیات روانی خود را برای تحمیل خسارات بعدی به ملت آغاز کرده است.

در جریان مسئله واکسن، با هیاهوی تمام فضاسازی کردند که واردات واکسن در گرو تصویب لوایح تکلیفی FATF است، حال آنکه این ادعا خلاف بود و نه تنها از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار اقلام دارویی وارد کشور شده، بلکه وزیر مربوطه به صراحت ارتباط واردات واکسن با FATF را نفی کرد.

در چند روز اخیر نیز آلودگی هوای تهران به مصرف مازوت در نیروگاه‌ها به دلیل ناتوانی در صادرات به دلیل تحریم نسبت داده شد که این نیز خلاف واقع است. پس از چند روز جنجال سیاسی، وزیر محترم نفت گفته‌اند که هیچ محدودیتی در صادرات مازوت وجود ندارد و لذا آلودگی هوای تهران ناشی از تحریم نیست.

این قبیل رفتارهای شنیع سیاسی، ناشی از این است که جریان همکار آمریکا در ایران، ظاهرا به این نتیجه رسیده که "خلاف‌گویی هزینه ندارد". ادامه این روند بی‌هزینه برای شارلاتانیسم سیاسی و البته پرهزینه برای آینده ملت، ظلم به مردمی است که شیشه معیشتشان زیر چرخ‌های تفکر برجامی خرد می‌شود.

از حضرتعالی که با عملکرد درخشانتان امید را در دل عدالت‌جویان و ظلم‌ستیزان زنده کرده‌اید، تقاضا دارم دستور فرمایید با محاکمه خاطیان، یک‌بار برای همیشه راه بر اظهارات خلاف واقعی که امنیت ملی را تضعیف می‌کنند، بسته شود.

 

این عکس را به کره‌ای ها نشان دهید

کاربرفضای مجازی درباره توقیف نفتکش کره‌ای در توییتی نوشت: کره جنوبی، آمریکا رو انداخته جلو که نفتکش کره جنوبی رو پس بگیره

این عکسو بهشون نشون بدید

اخرین بار که امریکایی ها اومدن خلیج فارس

 

وقتی مادر دلش می‌گیرد

کانال تلگرامی هاون مدیا با انتشار عکسی از یک مادر شهید نوشت: مادر است دیگر، هر روز دلش میگیرد و میرود قاب عکس فرزند شهیدش در خیابان را تمیز میکند.

شهید احمدی روستای بنه‌گز در تنگستان استان بوشهر

 

 


اجرای عدالت به سبک آمریکایی‌ها

یک کاربر فضای مجازی طی توییتی نوشت: این تصویر کشتار شهروندان عراقی به دست نیروهای امریکایی است که جولیان آسانژ سالهاست به دلیل انتشار انها در زندان است!

در حالی که عاملان این کشتار و مقامات نظامی که دستور این کشتار را صادر کردند هرگز محاکمه نشدند!

 


میزان وابستگی لایحه بودجه ۱۴۰۰ به نفت چقدر است؟

مالک شریعتی، نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت: ‏براساس مصوبات ‎کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۰ تاکنون، میزان ‎وابستگی به نفت در بودجه از حیث اتکا به میزان صادرات نفت خام و میعانات گازی، از ۲.۳ به ۱.۵ میلیون بشکه در روز یعنی ۸۰۰هزار بشکه کاهش نشان میدهد

از منظر ارقام ریالی منابع بودجه، از ۳۹۴ همت به ۲۶۱ همت (۳۳%) کاهش یافته است.

 

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات