۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۷۲۱۱۱
سردار قاآنی:

هیمنه آمریکا باید شکسته شود/ سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر استکبار است

هیمنه آمریکا باید شکسته شود/ سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر استکبار است
فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه انتقام مقدماتی دارد، گفت: دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید در ادامه بخورد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه 17 دی) در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار داشت: ‌از ابتدای خلقت بشر تا امروز، نبرد انسان با خود و بیرون ادامه داشته و تا پایان هم ادامه خواهد داشت، اما این نبرد و مبارزه در دو بعد خود را نشان می‌دهد.

وی در توضیح بیشتر افزود: بخشی از این نبرد در وجود خود انسان است و هر کسی که می‌خواهد مرد میدان مقاومت باشد باید این نبرد را از درون خود شروع کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ شهید سلیمانی درباره واژه شهید فرموده‌اند که کسی شهید می‌شود که در ابتدا در درونش شهید شده باشد، لذا کسی می‌تواند مرد میدان مقاومت در بیرون باشد که در درونش و در نبرد درونی و نفسش مقاومت کرده و مرد میدان باشد.

سردار قاآنی اظهار داشت: شهید سلیمانی جزو الگوهای ترکیب این دو نبرد بوده و در ابتدا در نبرد درونی با نفسش قهرمان شد و سپس این قهرمان درونی در بیرون از مرزها و هر کجا که لازم می‌شد تجلی و بروز و ظهور پیدا می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه اسلام با مقاومت عجین شده است گفت: ما فرزندان نبی مکرم اسلام و سالار شهیدان هستیم و پیامبر اسلام وقتی آداب نماز را به ما آموختند راه مقاومت را هم پیش پای ما گذاشتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: دشمنان و پست فطرتانی که در برابر جبهه مقاومت اسلامی قصد عرض اندام دارند بدانند که یکی از بزرگترین نقایص آنها عدم فهمشان است.

سردار قاآنی با بیان اینکه جبهه مقاومت ریشه‌دار است و دشمن می‌خواهد با چه کسی مقابله کند، ادامه داد: فرزندان مقاومت در بهترین حالات روحی و وقت‌ها و در طول روز و در شفاف‌ترین حالات فکری رو به خدای تبارک و تعالی می‌کنند و حداقل در یک روز ۱۰ مرتبه از خداوند می‌خواهند که در طریق مقاومت باشند.

وی گفت: ‌امام بزرگوار ما درباره شهید سلیمانی می‌فرمایند که او اسم و رمز مقاومت ملت‌های مسلمان است یعنی اینکه این علمدار مقاومت پرچم مقاومت را از میان آیات مبارک قرآن بلند کرده و مسلمین را دوباره به این ارزش بزرگشان دعوت کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: مقاومت چیزی نبوده که شهید سلیمانی ایجاد و تعریف کند، بلکه شهید سلیمانی در این مکتب دوستان و همراهان خود را یادآوری کرد که مقاومت ریشه عمیقی در مبانی دینی دارد.

سردار قاآنی با بیان اینکه امروز عرصه مقاومت شرایط خود را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اسلام در طول زمان و خاصتاً مکتب بزرگ شیعه همواره در میدان مقاومت بوده و جلودار این جبهه، علمای بزرگ هستند؛ امروز در رأس آن رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه این جبهه همیشه قداست، مبانی و اصول داشته و با حساب و کتاب مبتنی بر دین خدا شکل گرفته و اداره می‌شود، تصریح کرد: ‌در سالهای اخیر اگر نگاه کنیم وقتی آمریکایی‌های جنایتکار در بیست سال گذشته جنگ را در دوره‌ای که مدعی بودند جهان تک‌قطبی شکل گرفته و آنها در دنیا می‌توانند هر کاری را انجام داده و هیچ کس در برابر آنها نمی‌تواند بایستد، شروع کردند، بارها شکست خوردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: آمریکایی‌ها مباشرتاً جنگ را از افغانستان شروع کردند و در آنجا شکست خوردند؛ یک مرحله هم در عراق ودر بدترین وضع شکست خورده و بازگشتند.

وی گفت: آمریکایی‌ها بعد از شکست‌های متعدد، عناصر لجن‌مالی که در دنیا تحت عنوان تکفیری بودند را جمع‌آوری کرده و با پول کشورهای کثیف منطقه از جمله سعودی و با طرح کشورهای جنایتکار منطقه از جمله رژیم اشغالگر قدس، عناصری خونخوار تحت عنوان تکفیری را مطرح کردند اما باز هم آمریکایی‌ها رأسا شکست خوردند و وقتی دیدند که در جبهه‌های مختلف و با وجود اینکه همه عده و عُده‌های خود را پای کار آوردند ولی باز هم شکست خوردند، عناصر خونخوار و لجن‌مال را به جان ملت‌های منطقه انداختند.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه انتقام مقدماتی دارد و دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید در ادامه بخورد، گفت: سیلی اول تشییع بزرگ سردار بود، سیلی دوم حمله‌ به پایگاه آمریکا بود و سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است که مسئله مهمی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: ان شاءالله این مسیری که شروع شده و با تلاش بیشتر و با راهنمایی‌هایی که رهبر انقلاب به نخبگان و جوانان ایرانی کردند، هیمنه آمریکا باید شکسته شود./998/د101/ب1

ارسال نظرات