۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۷۲۱۲۶

آغاز کار بولتن جهان نیوز| نظرسنجی درباره میزان محبوبیت آیت الله رئیسی و روحانی

آغاز کار بولتن جهان نیوز| نظرسنجی درباره میزان محبوبیت آیت الله رئیسی و روحانی
پایگاه خبری و تحلیلی جهان نیوز از این به بعد تلاش خواهد کرد، برخی اخبار و تحلیل های که در رسانه‌ها به هر دلیلی پرداخته نشده را برای مخاطبین خود منتشر کند. بولتن جهان‌نیوز زین پس به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری و تحلیلی جهان نيوز از این به بعد تلاش خواهد کرد، برخی اخبار و تحلیل های که در رسانه‌ها به هر دلیلی پرداخته نشده را برای مخاطبین خود منتشر کند. بولتن جهان‌نیوز زین پس به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت.

اولین شماره بولتن جهان نيوز را در ادامه می‌خوانید:

* نگاه مردم به رئیس جمهور شدن سید حسن خمینی
بر اساس نتایج پژوهشی که یکی از موسسات داخلی از یک داده کاوی اینستاگرامی در مورد حسن خمینی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی انجام داده ؛ 59 درصد کاربران نسبت به او نگاه منفی و سلبی داشته‌اند و 24 درصد نگاه خنثی و 17 درصد نگاه مثبت.

* دو ترور قبل از شهید فخری زاده
بعد از ترور شهید فخری زاده از دانشمندان هسته ای و دفاعی کشور، رسانه های ضدانقلاب تلاش وسیعی کردند که به اعتبار و اقتدار دستگاه های اطلاعاتی کشور خدشه وارد کنند. اما برخی از بررسی ها نشان می‌دهد که طی چند ماه اخیر که تحرکات اطلاعاتی برخی کشورهای معاند و به خصوص رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی افزایش قابل توجهی یافته، عملکرد دستگاه های امنیتی جالب توجه بوده است. براساس برخی اخبار دریافتی خبرنگار جهان نيوز، قبل از ترور شهید فخری زاده، ترور دو تن از چهره های مسئول غیر دولتی خنثی و عوامل آن نیز دستگیر شده اند. نکته جالب توجه در طراحی این عملیات ها، انتخاب سوژه‌های ترور از میان یکی از مسئولین غیر دولتی و همچنین هدف قرار دادن یکی از چهره‌های علمی کشور بوده است.

* افزایش میزان محبوبیت آیت‌الله رئیسی و رضایت‌مندی از کارکرد قوه قضائیه
براساس نتایج نظرسنجی های اخیر میزان محبوبیت آیت‌الله رئیسی و همچنین رضایت‌مندی از کارکرد قوه قضائیه افزایش یافته است. نتایج نظرسنجی نشان می دهد که 70 درصد مردم به آیت الله رئیسی، علاقه‌مند هستند. میزان علاقه مندی به روحانی و لاریجانی نیز خیلی کم است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات