۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۶۷۲۱۶۳
نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح کرد؛

فیلم بانوی بهشت؛ مکمل پروژه اسلام هراسی

فیلم بانوی بهشت؛ مکمل پروژه اسلام هراسی
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره اهداف ساخت فیلم بانوی بهشت گفت: این فیلم استمرار برنامه‌های تفرقه افکنانه استکبار جهانی با هدف تکمیل پروژه اسلام هراسی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی، نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تبیین اهداف تفرقه افکنانه جریان شیرازی و تشیع لندنی پرداخت و گفت: سالیانی است که جریان های مختلفی با عنوان تشیع وارد حرکت های منحوس اختلاف افکنی میان مذاهب اسلامی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ابراز داشت: جریان های شیرازی در این زمان این اختلاف افکنی میان مذاهب اسلامی با شدت و اهداف بسیار خطرناک تری دنبال می کنند.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: در زمانی که تقریب مذاهب به عنوان اصل مهمی میان امت اسلامی حاکم شده است و مراجع عظام تقلید و علمای تشیع و اهل سنت نسبت به این امر اهتمام ویژه ای دارند، سخنان و کارهایی که سبب ایجاد پیدایش تفرقه میان امت اسلامی می شود، حرام مسلم و خلاف فتواهای مراجع عظام تقلید است.

وی به اهداف و انگیزه ­های ساخت فیلم سینمایی «بانو بهشت» از سوی جریان شیرازی پرداخت و گفت: مضامین و مفاهیم این فیلم ساختار شکنی نسبت به معارف تشیع و اهل سنت بوده و این حرمت شکنی در نشان دادن چهره معصومین و برخی خلفا، علامتی برای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ابراز داشت: این فیلم در کشورهای شناخته شده که به ساخت فیلم ضد ارزش و دینی معروف و مشهور است، بازیگرانی که به فساد و بدنامی معروف هستند در این فیلم در چهره های اسلامی ایفای نقش می کنند؛ از این رو این مسأله نشان دهنده توطئه صهیونیستی، انگلیسی و استکباری در جهت برهم زدن آرامش و اختلاف افکنی میان امت اسلامی است.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار کرد: در مسأله اهانت به نبی اکرم(ص) و قرآن کریم که در فرانسه صورت گرفت، تفاوتی میان مذهب تشیع و اهل تسنن وجود ندارد؛ بلکه این کار اهانت به اصل اسلام بوده است و ساخت فیلم بانوی بهشت در جهت استمرار همین برنامه های تفرقه افکنانه استکبار جهانی در تخریب عقاید اسلام و اسلام هراسی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ابراز داشت: ساخت و اکران فیلم «بانوی بهشت» مورد رضایت مخالفان و دشمنان اسلام است و با هدف برهم زدن وحدت، اصل اسلام را نشانه گرفته است؛ اکران این فیلم با مقابله و تظاهرات تمام مسلمانان اسلامی روبه رو خواهد شد.

وی با اشاره به صدور بیانیه مراجع عظام تقلید در مخالفت ساخت و تدوین فیلم «بانوی بهشت» از سوی جریان های شیرازی، گفت: وحدت میان مسلمین اصل مسلم میان امت اسلامی است و مراجع عظام تقلید با توجه بدین پایه عقیدتی، حرمت اختلاف افکنی میان امت اسلام را اعلام کردند.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار کرد: همواره اختلاف افکنی در کلمات و سخنان معصومان محکوم بوده و در عصر غیبت نیز کارهایی از این دست  توسط علما محکوم شده بود و فتوا به حرمت دادند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ابراز داشت: زمانی جریان شیطانی دست به فعالیت و عملی ساختارشکنانه می­ زند، توجهی به فتواهای مراجع تقلید ندارد، بلکه دستورات آنها از نهادها و جریان وابسته به کشورهای استکباری صادر خواهد شد.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بیان کرد: اگر این جریان ها، پایبندی به مراجع و منابع اصول دینی بودند، قطعا چنین فعالیت های تفرفه افکنانه را انجام نمی­ دادند؛ تدوین و ساخت فیلم بانوی بهشت، ملجأ و پناه گاه اصلی این جریان را نشان می دهد./998/پ۳۰۲/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
ننگ بر تشیع لندنی
0
0