۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۷۲۱۶۸
آیت الله عبدالهی مطرح کرد؛

بانوی بهشت؛ ندای دشمن از حلقوم شیعه نماها

بانوی بهشت؛ ندای دشمن از حلقوم شیعه نماها
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اقدامات افرادی مانند یاسر الحبیب در ظاهر قالب شیعی دارد اما در حقیقت ضد وحدتی است که امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) به دنبال آن بودند.

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ساخت فیلم بانوی بهشت توسط یاسر الحبیب را یکی از نقشه‌های استکبار جهانی در راستای ایجاد تفرقه میان مسلمانان دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وحدت را ملاک با اهمیت قدرت برای جوامع اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: امت واحده منشاء قدرت و در نقطه مقابل ایجاد تفرقه و درگیری منشاء شکست و ضعف اسلام و سلطه استکبار است.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی از طریق عروسک های خیمه شب بازی خود همواره به دنبال ایجاد تفرقه و از هم گسیختگی در میان امت اسلام است و فیلم بانوی بهشت نیز با همین هدف ساخته شده است.

آیت الله عبدالهی با بیان اینکه شیعه انگلیسی و اهل تسنن آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند، ابراز کرد: دفاع از اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به روش فیلم بانوی بهشت تنها باعث اهانت به اهل تسنن می شود و زمینه را برای تحقق تفرقه و حکومت استکبار مهیا می سازد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سرمایه گذاری فراوان و استفاده از نیروهای متخصص در ساخت فیلم بانوی بهشت اشاره کرد و افزود: آنچه در فیلم بانوی بهشت گفته می شود در حقیقت از زبان دشمن بیرون می آید.

وی با بیان اینکه علما و مراجع با صراحت نسبت به اقدامات وحدت شکن میان مسلمانان واکنش نشان داده‌اند، گفت: اهل قلم و رسانه های مختلف نیز وظیفه دارند که در قالب‌های مختلف به مسلمانان برسانند، که ندای فیلم بانوی بهشتی از حلقوم دشمن بیرون می‌آید.

آیت الله عبدالهی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری و ساخته فیلم های دینی برای بیان حقایق، عنوان کرد: اقدامات افرادی مانند یاسر الحبیب در ظاهر قالب شیعی دارد اما در حقیقت ضد وحدتی است که امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) به دنبال آن بودند./1350/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
ار کجا میشه این فیلم را دانلود کرد؟
1
0