۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۷۲۱۸۷
لحظاتی پیش؛

آیت الله رئیسی وارد کرمانشاه شد

آیت الله رئیسی وارد کرمانشاه شد
کرمانشاه - آیت الله رئیسی در قالب سفری یک روزه صبح امروز از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به استان کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده به مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه و خانواده های معظم شهدای و جانبازان این دیار درود می فرستم و ادای احترام می کنم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه سخنان خود گفت: سفر امروز در ادامه دیگر سفرهای استانی است و امروز بسیار خرسندیم که در نوزدهمین سفر مهمان مردم خونگرم و انقلابی کرمانشاه هستیم و البته جای تاسف دارد که به علت فشردگی این سفر فرصت و افتخار دیدارهای مردمی و نیز نشست با همه مدیران و مسؤولان را نداریم اما در حد توان خود تلاش داریم که مشکلات و... این خطه بررسی شود.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: البته قبل از حضور بنده در استان، 23 نفر از همکاران در دستگاه قضا به استان کرمانشاه سفر کرده اند و به دقت مسایل و مشکلات در این خطه را بررسی نموده اند و گزارش هایی از این همکاران به دست ما رسیده است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نشست با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در این سفر نشستی با همکاران قضایی و اداری برگزار خواهد شد و از نقطه نظرات آنها مطلع می شویم و نیز نکاتی خدمت آنها خواهیم گفت.

وی با اشاره به دیدار با فرهیختگان و نمایندگان مردم کرمانشاه در این سفر یک روزه، گفت: در پایان سفر امروز جلسه شورای عالی قوه قضائیه با حضور همکاران برای بررسی وضعیت تحقیقات برگزار خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مشکلاتی که در استان کرمانشاه قابل حل و پیگیری است در همین جا حل می شود و آن دست از مشکلات که نیازمند زمان و فرصت بیشتر هستند در تهران بررسی می شوند.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امیدواریم که در این سفر یک روزه و فشرده بتوانیم که بخشی از مشکلات مردم را حل نماییم و به وظیفه انقلابی و شرعی خود عمل نماییم./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات