۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۷۲۱۸۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بسیاری از اموال ملت با همت قوه قضائیه به بیت المال برگشته است

بسیاری از اموال ملت با همت قوه قضائیه به بیت المال برگشته است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: به عینه می بینیم بسیاری از اموال ملت که به نوعی در دست عده ای بود با همت قوه قضائیه دوباره به بیت المال برگشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه برخی مشکلات در دولت فعلی و قبلی باعث به وجود آمدن معضلاتی در کشور شد و همین مشکلات باعث وارد آمدن فشارهایی بر جامعه و مردم شد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه با ورود آیت الله رئیسی به دستگاه قضا و آغاز برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری شاهد زنده شدن امیدی دوباره در بین ملت هستیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: خوشبختانه آیت الله رئیسی در بحث امور قضایی تجربه بسیار خوبی دارند زیرا ایشان از سن 20 سالگی در بطن انقلاب و سیستم قضا بوده اند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه عملکرد دستگاه قضا در حال حاضر در کشور بسیار خوب و مثبت است و به عینه می بینیم بسیاری از اموال ملت که به نوعی در دست عده ای بود با همت قوه قضائیه دوباره به بیت المال برگشته است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: آیت الله رئیسی به خوبی در پست ها و مناصب مختلف انقلاب و دستگاه قضایی حضور داشته و همه باید از این موقعیت استفاده کنیم از این رو می توان ایشان را مصداق بارز نفحات پروردگار دانست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه خدمت به مردم و اسلام باید اولین و اصلی ترین اولویت مسؤولان در نظام باشد، تاکید کرد: همه به خوبی به یاد داریم که امام تا سن 90 سالگی همچنان رادیو در دست داشتند و وضعیت کشور را رصد می کردند که این نشان می دهد که امام خمینی (ره) عمرش در راه خدمت به اسلام و مردم وقف شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم ایران ملتی نجیب و قدرشناس هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران از نظام و دولت انتظارات و توقعاتی دارند که باید در راستای عملی کردن این انتظارات وارد میدان شویم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات