۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۷۲۲۰۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ولایت مداری و پاسداری از انقلاب بزرگترین درس شهدا است

ولایت مداری و پاسداری از انقلاب بزرگترین درس شهدا است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: بزرگترین درس شهدا برای ما ولایت مداری و حراست و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 18 دی ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم به پیروزی رسید، گفت: مردم ما با اعتقاد و ایمان راسخ در برابر رژیم ستمشاهی ایستادند.

وی با بیان این که خون های پاک شهدا، موجب شد نهال نوپای انقلاب امروز به یک درخت تنومند و قدرتمند تبدیل شود، افزود: این انقلاب و نظام دینی با خون های پاک شهدا به ثمر نشست و عظمت پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به مقام والای شهدا نزد خداوند متعال خاطرنشان کرد: مقام یک شهید آنقدر بالا است که خداوند متعال می فرماید این افراد نزد من و میهمان من هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شهدا در طول دوران نهضت انقلاب و همچنین پس از آن به ویژه در دفاع مقدس و دفاع از حرم حماسه های بزرگی خلق کردند که تا ابد ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما ادامه راه شهدا تا رسیدن به پیروزی نهایی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز یکی از وظایف مهم ما حرکت در مسیری است که شهدا آغاز کردند، بیان داشت: امروز بزرگترین درس شهدا برای ما ولایت مداری و حراست و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر همواره حماسه ساز بودند، تصریح کرد: این مردم 41 سال در مقابل انواع فشارها و توطئه های دشمنان ایستاده اند و با اقتدار از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز ملت های جهان به مردم ایران افتخار می کنند و این مردم را الگوی خود قرار دادند، بیان داشت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با حضور حماسی خود در عرصه ها و صحنه های مختلف پاسخ همه توطئه های دشمنان انقلاب را دادند.

امام جمعه ساری، حضور در صحنه و ایستادگی و مقاومت ملت ایران را رمز پیروزی های چهار دهه اخیر این ملت دانست و خاطرنشان کرد: این مردم در راه دفاع از ولایت و انقلاب ثابت قدم و مصمم هستند و هیچ تلاشی نمی تواند میان مردم و انقلاب و ولایت فاصله بیاندازد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که شهدا درس شجاعت، بصیرت و ولایت مداری را در مکتب علما آموختند، ادامه داد: شهدا به عنوان شاگردان مکتب علما با از خودگذشتگی و ایثار خود حماسه ای خلق کردند که آیندگان به آنها افتخار خواهند کرد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات