۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۷۲۲۱۶

«ولی دم» در حضور آیت الله رئیسی از قصاص قاتل صرف نظر کرد

«ولی دم» در حضور آیت الله رئیسی از قصاص قاتل صرف نظر کرد
کرمانشاه - خانواده‌ای که سال ۹۲ فرزند خود را از دست داده بودند با گرفتن قرآن از دستان آیت‌الله رئیسی در جلسه صلح و سازش از قاتل فرزند خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس عربی؛ از بزرگان غرب کشور و سردار صلح و سازش در این مناطق با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خانواده ای که درسال 92 بر سر اختلاف و درگیری فرزندشان به قتل رسیده بود با شنیدن حضور آیت‌الله رئیسی به کرمانشاه خواهان رضایت به شرط گرفتن قرآن از دستان آیت‌الله رئیسی شدند.

عربی در ادامه تصریح کرد: تاکنون برای گرفتن رضایت با حضور ریش ‌سفیدان و بزرگان رفت‌ و آمدهای زیادی به خانه خانواده مقتول داشتیم که تاکنون نتیجه نداده بود که خوشبختانه امروز در جلسه صلح و سازش رضایت دادند.

سردار صلح و سازش در غرب کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه گذشت از صفات بارز مردم عشایر و غرب کشور است، گفت: ما فرهنگ صلح و سازش را از نیاکان خود به ارث برده ایم و تا به امروز ۴۳۲ پرونده از طرف ائمه جماعات دیگر استان‌ها و دادستان‌های سراسر کشور و نماینده مقام معظم رهبری در دیگر استان ها به این استان، برای صلح و سازش درخواست شده است.

عربی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این امور پسندیده نماینده ولی فقیه و  امام جمعه کرمانشاه و استاندار و دیگر مسئولین همواره و همیشه یاریگر و مشوق ما هستند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات