۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۷۲۳۱۵
معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا اعلام کرد؛

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا به صورت مجازی برگزار می‌شود

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا به صورت مجازی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی گفت: ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) ۱۹ دی آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام  محمدعلی سجودی در نشست خبری «آغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جامعه الزهرا(س) (در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری)» که در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا(س) برگزار شد، عنوان کرد: ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ جامعه الزهرا(س) در همه سطوح تحصیلی دو، سه، چهار و بازپذیری از ۱۹ دی آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و برنامه‌های آموزشی که در این ایام انجام می‌شود، آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در تاریخ ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سجودی تصریح کرد: آزمون ورودی سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، اما درصورت وضعیت سفید در مناطق کشور به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار به صورت حضوری خواهد بود، یادآور شد: با توجه به اینکه برنامه‌های سطح چهار، آموزشی پژوهشی است، آزمون ورودی به صورت حضوری و به صورت متمرکز در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه‌ها مطابق ضوابط برنامه‌ریزی می‌شود و طبق زمان بندی انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام سجودی با بیان اینکه بخشی داوطلبان برای نیمسال اول و بخشی از داوطلبان برای نیمسال دوم پذیرش می‌شوند، افزود: این مؤسسه آموزشی حوزوی با تمام ظرفیتی که دارد، داوطلبان را در سطوح مختلف پذیرش می‌کند./998/د101/ف

ارسال نظرات