۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۷۲۳۴۲
رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها:

آیت‌الله مصباح یزدی بر حوزه و دانشگاه حق حیات فکری و عقلی دارند

آیت‌الله مصباح یزدی بر حوزه و دانشگاه حق حیات فکری و عقلی دارند
حجت الاسلام رستمی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی بر جریان انقلابی دانشگاه و حوزه حق سنگین و حق حیات فکری و عقلی دارند و این ادای دین باید صورت بگیرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با حضور خانواده ایشان، وزرای علوم و بهداشت و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در محل نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم طی سخنانی گفت: آیت الله مصباح یزدی هم بر عهده حوزه علمیه و هم دانشگاه به خصوص جریان انقلابی دانشگاه و حوزه حق سنگین و حق حیات فکری و عقلی دارد و این ادای دین باید صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: علامه مصباح یزدی جزو کسانی است که علاوه بر حضور متعدد و فراوان در قالب مناظرات، گفت‌وگوها و سخنرانی ها آثار مکتوبی هم دارند که باید به این میراث مکتوب توجه شود. ایشان با بیش از 100 کتاب یک ذخیره گرانقدری را نزد ما باقی گذاشته اند.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: موسسه آموزشی امام خمینی (ره) و طرح ولایت جزو آثار ارزشمند آیت الله مصباح یزدی است و ما انشالله شاهد تداوم این باقیات و صالحات خواهیم بود.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: آیت الله مصباح یزدی وقتی احساس می کنند نیاز به حضور میدانی برای دفاع از انقلاب است در صحنه حاضر می شوند و در کنار امام و رهبری قرار می گیرند که این ستودنی است. وظیفه همه ما است که راه ایشان تداوم داشته باشد./998/د101/ف

ارسال نظرات