۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۷۲۳۶۸

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
برخی حکام منطقه هنوز درگیر سرابِ ترامپ هستند، پیوستن یک گردان از نیروهای تحت امر امارات به انصارالله، جلیلی: کار عمده دولت؛ حمایت است نه دخالت!، کدام عقل سلیمی پیشکشی واکسن آمریکایی به ایران را می‌پذیرد؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، برخی حکام منطقه هنوز درگیر سرابِ ترامپ هستند، پیوستن یک گردان از نیروهای تحت امر امارات به انصارالله، جلیلی: کار عمده دولت؛ حمایت است نه دخالت!، کدام عقل سلیمی پیشکشی واکسن آمریکایی به ایران را می‌پذیرد؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

برخی حکام منطقه هنوز درگیر سرابِ ترامپ هستند

«امیر موسوی» رئیس مرکز مطالعات راهبردی و روابط بین الملل و دیپلمات سابق ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: ترامپ پس از آنکه دید منافع شخصی‌اش در داخل و خارج به خطر افتاده، نه تنها طرفدارانش در منطقه، بلکه حامیان داخلی‌اش را هم رها کرد.

 اما هنوز هم برخی از حکام منطقه درگیر سراب ترامپ هستند.

 تمرین روز گذشته عربستان سعودی با بمب افکن‌های B۵۲ نشانه‌ای از تحقیر و گمراهی این افراد است.

 

 

یک گردان از نیروهای تحت امر امارات به انصارالله

افشاگر اخبار مربوط به خاندان آل سعود معروف به مجتهد، با انتشار یک پُست توئیتری به پیوستن بخشی از نیروهای تحت حمایت امارات در یمن به نیروهای انصارالله اشاره کرد.

وی نوشت: «یحیی عریک» یکی از فرماندهان نیروهای تحت حمایت امارات اعلام کرد که وی به همراه افراد تحت امر خود و تجهیزات نظامی آنها، به نیروهای انصارالله پیوسته اند.

مجتهد ادامه داد: این نیروها پیشتر در چارچوب به اصطلاح نیروهای مقاومت ملی در ساحل غربی تحت حمایت امارات فعالیت می کردند.

پیش از جنبش انصارالله یمن از ابراز پشیمانی تعدادی از نیروهای وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری یمن از جمله یک فرمانده و پیوستن آنها به صفوف نیروهای ملی یمن خبر داده بود.

انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در میان این نیروها، «حمد راشد الحزمی» فرمانده تیپ العز در استان الجوف و رئیس شورای قبایل دهم یمن نیز حضور دارد.

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات