۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۷۲۳۸۴
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد؛

برگزاری نخستین جلسه کارگروه تخصصی مساجد در خوزستان

برگزاری نخستین جلسه کارگروه تخصصی مساجد در خوزستان
حجت الاسلام همت پور گفت: در جلسه کارگروه تخصصی مساجد هماهنگی و هم اندیشی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های دهه فجر از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مسجد صورت پذیرفت.
حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کارگروه تخصصی مساجد خوزستان بیان داشت: این جلسه امروز با حضور محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام مرتضی قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از اعضای این کارگروه به ریاست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رقم خورد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در ادامه عنوان داشت: در این جلسه هماهنگی و هم اندیشی‌های لازم به جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مسجد صورت پذیرفت.  

حجت الاسلام همت پور در خصوص مصوبات حاصله از این جلسه تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب جهت هماهنگی برنامه‌های مساجد در دهه فجر، اقدام دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط با مساجد جهت تشریک مساعی در اجرای برنامه‌های مشترک، برگزاری برنامه‌های مساجد در جهت ایجاد وحدت با محوریت آحاد مردم، اجرای برنامه‌های متنوع و ویژه با محوریت نسل سوم انقلاب، اجرای برنامه در فضای مجازی، فراهم آوری زمینه حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری  مسابقه نقاشی کودکان در دهه فجر، توزیع بسته‌های معیشتی و نمایشگاه انقلاب اسلامی در برخی از مساجد از مصوبات این جلسه بود.

وی تبیین نقش بانوان در انقلاب اسلامی و انعکاس اخبار مساجد در خبرگزاری‌های دینی و مذهبی را از مصوبه‌های دیگر این جلسه خواند و اظهار داشت: برگزاری مسابقه سرود تحت عنوان "طنین فجر" به میزبانی دزفول و همچنین برگزاری مسابقه نماز و نهج البلاغه از برنامه‌های دیگر کانون‌های مساجد به مناسبت دهه فجر است.  

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان از ایجاد طوفان توییتری با هشتک خاص در فضای مجازی خبر داد و گفت: اگر راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مجازی برگزار شود، هشتک‌های خاصی از جمله #راهپیمایی_مجازی و ... به جهت ایجاد طوفان توییتری استفاده می‌شود./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات