۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۷۲۴۲۴

اظهار نگرانی آیت الله نوری همدانی نسبت به وضعیت فضای مجازی

اظهار نگرانی آیت الله نوری همدانی نسبت به وضعیت فضای مجازی
حضرت آیت الله نوری همدانی با اظهار نگرانی شدید نسبت به وضعیت فضای مجازی، گفت: حملات دشمن در شبكه های ماهواره ای و سایت ها و فضای مجازی بسیار شدید است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی موضوع تبلیغ را در شرایط موجود مهمترین وظیفه دانست و گفت: امروز تبلیغات در عرصه های مختلف و جنبه های متفاوت با رقابت سنگین در دنیا انجام می شود و باید توجه داشت كه این تبلیغات اثرگذار است.

این مرجع تقلید خواستار فراهم كردن بستر مناسبی برای هجرت طلاب به شهرها و روستاها و استقرار در آنجا شد و اظهار داشت: وقتی بعضی از طلاب تا حدی كه بتوانند احتیاجات مردم را برطرف كنند و از حیث علمی و تهذیب و اخلاق به مراحلی دست پیدا كردن و بنای اجتهادهم ندارند باید برایشان موقعیتی فراهم كرد تا به شهرها و روستاها بروند و احتیاجاتی كه مربوط به روحانیت است برطرف نمایند و سیره بزرگان ما را ادامه دهند و در كنار مردم و بامردم باشند.

وی حملات دشمن در شبكه های ماهواره ای و سایت ها و فضای مجازی را شدید دانست و تأکید کرد: انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان می كنند و منتشر می کنند و چون نظارتی هم نیست به راحتی می توانند موفق شوند بر این اساس سازمان تبلیغات و دستگاهای فرهنگی باید هر چه سریع تر با استفاده از نخبگان و افراد متخصص شبهات را رصد و با استدلال پاسخ دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نظارت بر هیأت ها را از وظاف دیگر این سازمان برشمرد و افزود: باید هیأت ها با شكل منسجم و بیان حقایق تاریخ و بهرمندی از مقاتل معتبر فعالیت كنند.

وی عملكرد سازمان تبلیغات را مثبت ارزیابی كرده و خواستار حل مشكلات تبلیغی و فرهنگی شدند.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قمی گزارشی از روند فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی ارائه داد./841/د102/ب1

ارسال نظرات