۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۷۲۴۵۰
حجت الاسلام قلی پور مطرح کرد؛

نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب، تکمیل پازل دشمن و خیانت به آرمان های نظام

نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب، تکمیل پازل دشمن و خیانت به آرمان های نظام
مازندران - امام جمعه بابلسر، نادیده گرفتن دستاورد‌های ۴۱ ساله انقلاب اسلامی از سوی برخی افراد در داخل را تکمیل پازل دشمن و خیانت به آرمان‌های نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان با گرامداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح یزدی(ره) و همچنین سرداران شهید جبهه مقاومت، علامه مصباح یزدی(ره) را شخصیتی کم نظیر در نظام اسلامی و حوزه های علمیه معرفی کرد و گفت: به طور حتم فقدان چنین عالم مجاهدی برای کشور و همچنین حوزه های علمیه خسارت بار است.

وی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) همه عمر خود را در مسیر اسلام و انقلاب گام بر داشت، افزود: ایشان مجاهدانه برای اعتلای دین، انقلاب و حوزه های علمیه تلاش کرد.

امام جمعه بابلسر، خدمات آیت الله مصباح یزدی(ره) به انقلاب و حوزه های علمیه بسیار پررنگ است، تصریح کرد: این عالم با بصیرت و انقلابی با تربیت شاگردان بسیاری نقش بسیار اثرگذاری در عرصه علمی، فرهنگی و معرفتی ایفا کردند.

حجت الاسلام قلی پور، ولایت مداری و دفاع محض از جایگاه ولایت فقیه را از ویژگی های بارز آیت الله مصباح یزدی(ره) عنوان کرد و گفت: این شخصیت برجسته انقلاب، عشق به امام و رهبری را در عمل به اثبات رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه پیشرفت کشور ترویج و گسترش اندیشه های ناب چنین شخصیت های بزرگی است که نباید از آن غافل شد، ادامه داد: افکار، اندیشه ها و سیره علمی و عملی علمایی همچون علامه مصباح یزدی، سرمایه گرانبهایی است که بهره مندی از آن رشد و تعالی جامعه را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که آیت الله مصباح یزدی(ره) با تأسیس مجموعه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خدمت بزرگی به حوزه دین کرد، خاطرنشان کرد: ایشان با پرداختن به علوم روز توانست بخش مهمی از خلأ به وجود آمده در این حوزه را بر طرف کند.

حجت الاسلام قلی پور، بصیرت، روشن بینی، دشمن شناسی و عمل به هنگام را از جمله ویژگی های برجسته آیت الله مصباح یزدی(ره) برشمرد و تصریح کرد: ایشان در دفاع از ولایت و رهبری اهل مماشات نبود و قاطعانه در برابر کسانی که با ولایت زاویه داشتند می ایستاد و از جایگاه ولایت و رهبری دفاع می کرد.

وی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) هیچ گاه از خط انقلاب فاصله نگرفت و همواره در مسیر انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کرد، ادامه داد: علامه مصباح یزدی با صراحت بیان و شجاعت در گفتار همواره در خط ولایت و رهبری ایستاد و خود را ملزم به اطاعت از ولایت می دانست.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با انتقاد از کسانی که در لباس روحانیت علیه انقلاب و نظام موضع می گیرند، افزود: این افراد امروز در لباس روحانیت به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خدمت می کنند.

حجت الاسلام قلی پور، دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت را یکی از مهم ترین وظایف جامعه روحانیت عنوان کرد و گفت: روحانیت با بصیرت و انقلابی در طول چهار دهه اخیر همواره در عمل به وظیفه خوش درخشیده و هیچ گاه از خط انقلاب و ولایت فاصله نگرفته و از این پس نیز پشتیبان حقیقی انقلاب و رهبری خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که قطار انقلاب با سرعت به مسیر خود ادامه خواهد داد، افزود: هیچ قدرتی نمی تواند مانع حرکت این قطار برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود باشد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که افراد و شخصیت های بسیاری در طول چهار دهه اخیر از قطار انقلاب پیاده شده اند، بیان داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی نهضت تا به امروز با موانع و مشکلات بسیاری مواجه بوده که با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین حضور در صحنه ملت ایران با سلامت و صلابت از آن عبور کرده است.

حجت الاسلام قلی پور با انتقاد از کسانی که دستاوردهای 41 ساله انقلاب اسلامی را ناچیز می دانند، تصریح کرد: پیشرفت ها و دستاوردهای چهار دهه اخیر کشورمان در سایه شوم تحریم، تهدید و فشارهای دشمنان به دست آمده که مایه عزت و افتخار ملت بزرگ ایران خواهد بود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات