۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۷۲۴۸۴
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

امتحانات طلاب کرمانشاهی به صورت حضوری برگزار می شود

امتحانات طلاب کرمانشاهی به صورت حضوری برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با وجود بهتر شدن وضعیت کرونا در سطح کردستان، در حال حاضر امتحانات طلاب این استان به صورت حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از مراکز آموزشی و علمی همانند مدارس علمیه در سراسر کشور به تعطیلی کشانده شدند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: این تعطیلی های اجباری صرفا به منظور جلوگیری از ابتلای طلاب مدارس علمیه اعمال شد و امیدواریم که هرچه سریعتر به وضعیت عادی برگردیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه باید با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی وضعیت موجود را به سمت بهبودی ببریم، تاکید کرد: بی گمان کسی نمی تواند منکر صدمات و خسارت های این اپیدمی در کشور و حتی دنیا شود، با این وجود مسئولان متولی در کشور نهایت تلاش خود را برای مقابله با این وضعیت داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی افزود: خوشبختانه با تلاش تیم های پزشکی و پرستاری و نیز رعایت خوب پروتکل های اجتماعی از سوی مردم شاهد بهبود اوضاع و کم رنگ شدن فعالیت ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه هستیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در صورتی که ستاد استانی مبارزه با کرونا وضعیت موجود را برای برپایی کلاس های مدارس علمیه به صورت حضوری مناسبت ارزیابی کند، سریعا کلاس های درس طلاب در ترم بعدی به صورت حضوری آغاز خواهند شد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران در حوزه علمیه کرمانشاه زیرساخت ها و بسترهای لازم برای آغاز کلاس های مدارس علمیه سطح استان مهیا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی گفت: با این وجود بهتر شدن وضعیت کرونا در سطح کردستان، در حال حاضر امتحانات طلاب این استان با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی و بهداشتی به صورت حضوری برگزار می گردد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم که مردم با رعایت پروتکل های اجتماعی و بهداشتی نقش خود را در از بین رفتن این ویروس منحوس در جامعه را به خوبی ایفا نمایند./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات