۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۲۵۲۰
معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف چهارمحال و بختیاری:

کارگران اخراجی را فراموش نمی‌کنیم

کارگران اخراجی را فراموش نمی‌کنیم
چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام احمدی با اعلام اینکه برخی از مطالبات کارگران محقق شده، گفت: بخشی دیگر از مطالبات در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی گفت: در اوایل سال جاری تعدادی از کارگران اخراج شده یکی از واحدهای تولیدی استان با بیان اینکه در حقشان ظلم شده است به سراغ معاونت مطالبه‌گری ستاد امر به معروف استان آمده و از ما کمک خواستند.

معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از یک ماه تحقیقات در خصوص صحت و سقم ادعاهایشان با همکاری رسانه‌های استان صدق صحبتشان برای ما مشخص شد که با مطالبه از مسؤولان پیگیر احقاق حقوقشان شدیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های بسیار و برگزاری جلسات متعدد با کارگران صدایشان را به تهران رساندیم که از سوی وزارت کشور نیز پیگیری‌هایی صورت گرفت.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: با حضور رئیس قوه قضائیه و دستور مستقیم وی پیگیری ماجرا خیلی جدی‌تر دنبال شد و قسمتی از مطالبات این کارگران در زمینه طرح طبقه‌بندی مشاغل به نتیجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مطالبه کارگران بحث طبقه‌بندی مشاغل و سختی‌کار آن‌ها بود که مورد اول با نقض رایی که به ضرر آن‌ها صادر شده بود مورد پیگیری مجدد قرار گرفت و برای مطالبه سختی‌کار آن‌ها نیز جلساتی در برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه احقاق حقوق کارگران اخراجی در دست پیگیری است و فراموش نشده‌اند تاکید کرد: امیدواریم مسؤولان امر پیگیر احقاق حق کارگران مظلوم که در این شرایط سخت اقتصادی بیکار و بدون منبع درآمد هستند، شوند و با نگاه به آخرت در رفع مشکلات آن‌ها و خانواده‌هایشان اقدام فوری کنند.

ارسال نظرات