۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۷۲۵۳۰
پس از ۲۴ هفته؛

مصلی قم؛ میزبان نمازگزاران آدینه

مصلی قم؛ میزبان نمازگزاران آدینه
با به نفس افتادن کرونا، نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سعیدی در مصلی قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جهاد بدون وقفه کادر درمان کشور و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، این روزها تا حدود زیادی نفس کرونا را گرفته و خبرها از آغاز تدریجی مراسمات معنوی و انقلابی همچون نماز جمعه حکایت دارد.

البته همچنان باید رعایت کامل موارد بهداشتی سرلوحه کار مسؤولان و یکایک مردم باشد تا در آینده ای نزدیک، به صورت کامل با ویروس منحوس کرونا وداع کنیم.

در این میان استان های کشور، مردم شهر قم در چند ماه گذشته سابقه بسیار خوبی از خود در رعایت پروتکل ها را به نمایش گذاشتند و شهر مذهبی قم را به عنوان جلودار این حرکت معرفی کردند.

رنگ این روزهای قم آبی است و خبر رسیده که پس از بیست و چهار هفته، مردم خداجوی این شهر جمعه 26 دی ماه با اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس دورهم جمع خواهند شد.

آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم خطیب جمعه این هفته نماز آدینه است و نمازگزاران نیز برای حضور در این مراسم معنوی، نباید همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و ماسک را فراموش کنند.

مسؤولان نهاد نماز جمعه قم نیز تأکید دارند که تمامی تدبیرهای لازم برای برگزاری بهداشتی و باشکوه نماز جمعه این هفته را اندیشده اند؛ ضدعفونی محوطه داخلی و بیرونی مصلی قبل از حضور مردم و نشانه گذاری سجاده ها برای حفظ فاصله اجتماعی از جمله این تدابیر است./1350/پ202/ب1

ارسال نظرات