۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۷۲۵۴۷
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی عنوان کرد؛

طرح ولایت؛ باقیات صالحات آیت الله مصباح یزدی

طرح ولایت؛ باقیات صالحات آیت الله مصباح یزدی
نماینده ولی فقیه در سپاه طرح ولایت را یکی از باقیات صالحات آیت الله مصباح یزدی دانست و گفت: ایشان هیچ زمانی از تخریب و تهمت ها نهراسید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد علامه مصباح یزدی که به همت سازمان بسیج دانشجویی در تالار اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، طرح ولایت را یکی از باقیات صالحات آیت الله مصباح یزدی دانست و گفت: نخستین ویژگی آیت الله مصباح یزدی جامعیت ایشان بود که در اوج تفکر فلسفی و اخلاقی، فقیه برجسته، مفسر قرآن کریم و سیاستمداری بزرگ بود.

وی با بیان اینکه علامه مصباح یزدی در تمام ابعاد علمی و شخصیتی رشد کرده بود، ابراز کرد: ویژگی مهم این عالم فرزانه، بصیرت فوق العاده بود و بر اساس اقتضائات و شرایط زمان و تسلط بر واقعیت خارجی موضع گیری می کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی های این عالم فرزانه صراحت لهجه ایشان برای بیان حقایق بود و هیچ زمانی از تخریب و تهمت ها نهراسید و همانند حاج قاسم سیلمانی در بیان حقایق صراحت داشت و حقایق را بیان می کرد.

وی با بیان اینکه علامه مصباح یزدی اهتمام ویژه ای به تقویت مبانی اعتقادی در نسل جوان داشت، گفت: آیت اله مصباح یزدی مهمترین عامل لغزش جوان ها را ضعف بنیادی و اعتقادی می دانست؛ از این رو  طرح ولایت برای دانشجویان و دانشگاهیان را راه اندازی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ابراز کرد: این عالم مجاهد تسلط فوق العاده بر خطرها و فتنه هایی که جامعه را تهدید می کرد، داشت و ایشان همواره در برابر خصوص تحریف و بدعت ها که در جامعه وجود داشت، برخورد و موضع گیری قاطعانه داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی روحیه جهادی و انقلابی داشت، گفت: این عالم فرزانه همواره تاکید داشت که هر کسی با ولایت زاویه داشته باشد، عاقبت بخیر نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه تواضع و فروتنی فوق العاده این عالم فرزانه زبانزد همه بود، افزود: علامه مصباح یزدی همواره تأکید می کرد که باید از منظر علمی قوی باشیم تا دشمن از آسیب رساندن به جامعه ما ناامید شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی عبد مخلص خدا بود، همچنین ایشان در ولایت مداری همچون عمار برای رهبر معظم انقلاب بود و خود را سرباز محض ولایت می دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: شهادت حاج قاسم مکتب جهادی او را زنده کرد و رحلت آیت الله مصباح یزدی، سبب آشنایی نسل جوان با مکتب فکری و اندیشه ای او خواهد شد./998/پ202/ب1

ارسال نظرات