۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۷۲۶۲۳
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم نقد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

لزوم نقد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
اصفهان - آیت الله سلیمانی بر لزوم نقد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد و گفت: در انتخابات آمریکا بداخلاقی‌های آشکاری مشاهده شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با اشاره به فراهم شد شدن شرایط نسبی بعد از شیوع کرونا، گفت: با وجود فراهم شدن شرایط نسبی کرونا، اما آمار بستری بیماران کرونا کاهش نداشته است.

وی افزود: بیش از ۲ هزار بسیجی و پرسنل بهداشت و هلال احمر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با پدیده شیوع کرونا شرکت کردند و هنوز نیز در سنگر خدمت حضور دارند و ۲ هزار خانواده مشکوک به کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تست دادند.

آیت الله سلیمانی بر جدی گرفتن خطر دوباره شیوع کرونا در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: مردم نباید تصور کنند شرایط عادی است چرا که اگر خطر کرونا را جدی نگیریم باید شاهد موج‌های بعدی کرونا در روز‌های پایانی سال جاری و تعطیلی مشاغل باشیم.

وی با جدی دانستن خطر دوباره شیوع کرونا در جامعه گفت: هر چند شرایط کرونا روبه بهبودی است، اما نباید دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی را نادیده گرفت و از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به بهبودی وضعیت کرونا و فراهم شدن برگزاری نماز جمعه افزود: تولد دوباره نماز جمعه، زندگی دوباره‌ای را در ساحت مقدس حضرت حق برای ما فراهم کرد و توفیق دوباره حضور در نماز جمعه فراهم شد.

آیت الله سلیمانی همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حجاب و عفت و ایثار و فداکاری و بندگی و خلوص حضرت فاطمه زهرا (س) که مظهر ایثار و فداکاری بود بهترین الگو برای ما است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه بر پرهیز از هرگونه اختلاف در جامعه تأکید کرد و گفت: در شهری که پایتخت کتاب و پایتختی نهج البلاغه را دارد اگر به یک فراز از نهج البلاغه عمل شود هیچ اختلافی وجود نخواهد داشت، از این رو مراقب تبلیغات مسموم دشمن باشید.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان در قبال مردم باید احساس مسؤولیت کنند، افزود: مردم ما مردم نجیب و مستحق خدمت هستند و اگر در خدمت به مردم کوتاهی شود فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

آیت الله سلیمانی بر لزوم نقد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد و با اشاره به اینکه در انتخابات آمریکا بداخلاقی‌های آشکاری مشاهده شد، اظهار داشت: باید مراقب بود در انتخابات آینده شاهد چنین بداخلاقی‌هایی در داخل کشور نباشیم./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات