۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۶۷۲۷۰۸
برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی برگزار شد

مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی برگزار شد
مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی و رونمایی از سرود مصباح ولایت باحضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی و رونمایی از سرود مصباح ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب، مروز در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

در این مراسم مهرشادسهیلی جوانترین جهادگر قرارگاه جهادی فرهنگی حضرت مهدی با اشاره به خاطره دیدار خود با آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان بر اهمیت تحصیل علم برای جوانان تأکید داشتند و معتقد بودند که جوان برای هرکاری نیاز دانش و علم دارد.

این جهادگر جوان بیان داشت: جوان انقلابی باید دین را فهم کند؛ کسانی را در حوزه ها می بینیم که سال هاست مشغول به تحصیل هستند و نباید با یک سال و چند سال تحصیل بسنده کرد.

وی فعالیت های گسترده قرارگاه جهادی حضرت مهدی را یادآور شد و افزود: به همت جهادگران این قرارگاه 20 زندانی آزاد شدند و همچنین تعداد تعداد 50 هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده است.

این مراسم با رونمایی پوستر سرود مصباح ولایت ادامه یافت و با اجرای سرود مصباح ولایت توسط گروه سرود شمیم ولایت یزد و نیز شعرخوانی صابر خراسانی به پایان رسید./1399/پ۲۰۲/ف

ارسال نظرات