۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۲۷۳۵
حجت‌الاسلام عبدی مطرح کرد؛

تلاش مستمر خادمان حرم بانوی کرامت برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

تلاش مستمر خادمان حرم بانوی کرامت برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی
مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: اقدامات مختلفی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌ها در حرم مطهر انجام می‌شود و روزانه بیش از ۳ تا ۴ هزار ماسک رایگان بین زوار توزیع می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اشرف عبدی مدیر حرم بانوی کرامت گفت: بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب و دستورات تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، خادمان این بارگاه ملکوتی اهتمام ویژه ای دارند تا تمامی خدمات و فعالیت‌های اجرایی را برابر با دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب انجام دهند و امیدواریم همانند گذشته زائران و مجاوران با رعایت فاصله و استفاده از ماسک خادمان خود را در اجرای دستورالعمل‌ها یاری نمایند.

وی اضافه کرد: اقدامات مختلفی برای پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌ها در حرم مطهر انجام می‌شود که توزیع روزانه بیش از ۳ تا ۴ هزار ماسک رایگان بین زوار یکی از مهم‌ترین اقدامات است و همچنین در مبادی تشرف، دستگاه‌های خودکار مایع ضدعفونی مستقر شده است و زائرین می توانند بدون دخالت دست از آن استفاده کنند.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: کالسکه و صندلی چرخدار قبل از ورود به حرم مطهر گند زدایی می شود و همه خودروهای زائربر پس از هر بار استفاده، طی مسیر ضدعفونی می شود.

وی ادامه داد: مهرهای سنگی پس از هر بار استفاده به دقت شست و شو می شوند و استفاده از کتب ادعیه به صورت مشترک هم ممنوع شده است.

عبدی عنوان کرد: شکر خدا مردم ولایی و غیور قم همیشه در همه صحنه های انقلاب پیشتاز بوده اند و در موضوع مهم رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز همکاری شایسته ای داشته‌اند که وضعیت شهر قم به لحاظ آمار بستری و فوت گواه این مهم است و امیدواریم از این پس نیز بیش از پیش نقش الگویی خود را ایفا کنند. ما به عنوان خادم این مردم شریف قدردان آنها می باشیم و از جوار بانوی کرامت دعاگو و آرزومند سلامتی این مردم فهیم هستیم./998/ت203/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
حضرت فاطمه(س) خیر کثیر است و تنها الگوی زنان نیست، بلکه مردان هم از سیره‌ی فاطمی درس می‏‌گیرند.
0
0