۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۷۲۸۴۷
 در پی گزارش غیر واقعی معاون وزیر بهداشت منتشر شد؛

بیانیۀ جمعی از هیئات مذهبی و قرارگاه‌های جهادی قم در رابطه با قم هراسی

بیانیۀ جمعی از هیئات مذهبی و قرارگاه‌های جهادی قم در رابطه با قم هراسی
در پی گزارش غیر واقعی معاون وزیر بهداشت پیرامون عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قم، هیئات انقلابی و قرارگاه‌های جهادی بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، هیئات انقلابی و قرارگاه‌های جهادی در پی گزارش غیر واقعی معاون وزیر بهداشت پیرامون عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قم، بیانیه‌ای را منتشر کردند که به شرح زیر است:

هیئات انقلابی و قرارگاه‌های جهادی در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهند بود اما چنانچه رفتارهای اخیر پیگیری نگردد و گزارش دقیق‌ و صحیحی به مردم داده نشود آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

پیرو گزارش دکتر علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت به اعضای ستاد ملی کرونا به نقل از مسئولان دانشگاه علوم‌ پزشکی قم و انتشار منتخبی از تصاویر به نشانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران قم، ما هیئات مذهبی و قرارگاه‌های جهادی قم اعلام می‌داریم:

۱. هیئات انقلابی و قرارگاه‌های جهادی قم از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون در مقابله و پیشگیری از گسترش این بیماری و کمک به کادر درمان و محرومان و سالمندان و… بیشترین خدمات را ارائه کرده‌اند که بر هیچ‌کس پوشیده نیست‌.

۲. برگزاری منظم مجالس عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در قم نیز سند دیگری از افتخارات غیرقابل انکار هیئت‌های قمی است که گزارش‌های خبری آنها نیز بارها منتشر گردید.

۳. چنانچه همکاری و تلاش کادر درمان و نیروهای هیئتی انقلابی‌ و جهادی قم در کنار همراهی مردم شریف قم نبود، شاهد تغییر وضعیت کرونایی قم از قرمز به آبی نبودیم و نادیده‌ گرفتن این همه مجاهدت، اقدامی مذموم و مشکوک است.

۴. هیئات مذهبی قم در ایام فاطمیه و عزای حضرت صدیقۀ طاهره سلام‌الله علیها نیز رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا به فرمودۀ رهبر انقلاب اسلامی را بر خود فرض دانسته و برگزاری مجالس با حفظ مقررات بهداشتی لازم را رقم زدند گرچه ممکن است برخی نیز کوتاهی کرده‌ باشند اما تعمیم آن به قم و اینکه تنها ۳۰ درصد رعایت صورت گرفته، قطعا گزارشی ناصحیح و سوگیرانه است.

۵. ما به عنوان نیروهای هیئتی انقلابی و جهادی قم از مجمع نمایندگان استان خواستار پیگیریِ نحوۀ تهیه و صحت و‌ سقم این قبیل گزارش‌های سیاه‌نمای ارسالی به ستاد ملی گرونا هستیم و از مسئولان دستگاههای نظارتی و امنیتی استان خواهان برخورد با همۀ عوامل قم‌هراسی می‌باشیم.

۶. بار دیگر‌ اعلام می‌داریم هیئات انقلابی و قرارگاههای جهادی در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای تابع تصمیمات سناد ملی کرونا خواهند بود اما چنانچه رفتارهای اخیر پیگیری نگردد و گزارش دقیق‌ و صحیحی به مردم داده نشود، آتش به اختیار عمل خواهیم کرد./د101/ف

ارسال نظرات