۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۷۲۹۴۰
آیت الله خاتمی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تحریم آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام؛ نماد ضدیت با دین و ملت ایران

تحریم آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام؛ نماد ضدیت با دین و ملت ایران
عضو فقهای شورای نگهبان ضمن محکوم کردن تحریم آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، این اقدام را نماد ضدیت آمریکا با دین و مردم بزرگ ایران اسلامی دانست.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نسبت به تحریم آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که عمر ترامپ خبیث در سمت ریاست جمهوری به پایان رسید و شاکر خداوند هستیم که به ملت ما توفیق مقاومت داد و این مقاومت از سوی ملت فشار حداکثری ترامپ را به فضل خدا بی اثر کرد.

مقاومت حداکثری، فشار حداکثری دشمن را شکست داد

آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه مقاومت حداکثری در برابر فشر حداکثری جواب داد و به ثمر نشست، عنوان کرد: از جمله نقطه های سیاه، تاریک و ننگین در تاریخ ترامپ جنایتکار، این تحریم های جنایتکارانه بود؛ دشمنان می خواستند با این تحریم ها، ایران اسلامی را از تاب بیاندازند، اما به فضل خدا ایران مقاومت کرد و اینک شاهد ناکام ماندن و بیرون راندن ترامپ از کاخ سفید(کاخ سیاه) هستیم.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که تحریم های جنایتکارانه از دوران دموکرات ها شروع شد و توسط جمهوری خواهان ادامه یافت، خاطرنشان کرد: طبق برخی از آمارها، تحریم های ظالمانه از دوران اوبامای خبیث شروع شد، زیرا در آن دوره حدود 700 تحریم و 800 تحریم در دوره 4 ساله حکومت ننگین ترامپ صورت گرفته است.

وی با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از سوی دولت آمریکا ابراز کرد: از آخرین تحریم های ترامپ، تحریم آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود؛ این تحریم ها مایه افتخار این نهادهای خدمتگزار است، زیرا معلوم می شود این نهادها عملکرد و کارکردشان به ضرر آمریکا بوده است و این معیاری است که امام خمینی(ره) به ما آموخته اند.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: امام خمینی(ره) تأکید داشتند که اگر دشمنان از نهادی یا از کسی بد گفتند، بدانید آن نهاد یا آن شخص برای دشمنان اسلام ضرر دارد و مصیبت آن روزی است که این دشمنان از یک نهاد تعریف کنند و آن کسانی که مورد تمجید دشمن قرار گرفته اند باید به خود بیایند و تأمل داشته باشند که چه کارهایی انجام داده اند که دشمنان به طمع افتاده اند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به آیه شریفه «فِي بُيُوت أَذِنَ اللهُ أَنْ تُرْفَعَ وَ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ»، آستان قدس رضوی را آستان قلب های نورانی توصیف کرد و گفت: این خانه، خانه نور، معنویت و یاد خداوند است و تحریمش نیز به منزله تحریم معنویت و عشق به خدا است که تمام دشمنان اسلام از آغاز تا کنون این تلاش را داشته اند که یاد خداوند را از خاطره ها ببرند که به فضل خدا نتوانسته اند و نخواهند توانست.

وی تحریم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را تحریم خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: این نهاد، نهادی است که از روز اول به انگیزه خدمت به مردم شکل گرفته و پرونده اش نیز پر از خدمات فراوان مردمی است که یک نمونه اش تولید واکسن کرونا محسوب می شود که بحمدالله با موفقیت آزمایش شد و همچنان این خدمت بزرگ ادامه دارد.

تحریم آستان قدس و ستاد اجرایی فرمان امام؛ نماد ضدیت با دین و مردم بزرگ ایران

آیت الله خاتمی در ادامه تحریم آستان قدس را نماد ضدیت با دین و تحریم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نماد ضدیت با مردم بزرگ ایران خواند و ضمن هشدار به مسؤولان عرصه دیپلماسی نسبت به نقشه های شوم جبهه استکبار تصریح کرد: امروز مردم و بیشتز از آنها مسؤولان عرصه دیپلماسی باید همواره به یاد داشته باشند که به فضل خدا مقاومت در برابر فشار حداکثری آمریکا جواب داد و مقاومت بود که ترامپ و فشار حداکثری اش را ناکام گذاشت، از این رو باید این عبرت را برای آینده هم داشته باشیم و بدانیم اینها سروته یک کرباس هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: امروز باید دانست که جان آمریکایی ها پر از کینه نسبت به ایران اسلامی است، زیرا انقلاب بزرگ اسلامی ایران جلوی غارتگری آنها را از ایرانی که کانون سرمایه است، گرفت؛ ایران اسلامی منهای نفت که سرمایه ای برای نسل ها به شمار می رود، کانون معادن و کالاهای ارزشی و افزون بر این دارای موقعیت استراتژیک و سوق الجیشی است.

وی با بیان آیه شریفه «قَد بَدَتِ البَغضَاءُ مِن اَفواهِهِم وَ ما تُخفی صُدورُهُم اَکبَرُ» تأکید کرد: دل دشمنان هیچگاه با ایران اسلامی همراه نخواهد شد، بلکه همواره دشمنی از صحبت هایشان می بارد و آنچه در دل دارند به مراتب بیشتر است.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه مقاومت، شیطنت های دشمنان را تا کنون ناکام گذاشته و همین عنصر نیز عنصر ناکامی توطئه های آینده آنها به شمار می رود، مطرح کرد: مستأجران جدید کاخ سیاه که هنوز روی صندلی کارشان ننشسته اند سخن از مذاکره در عرصه موشکی دارند و می گویند که برجام مقدمه ای برای تحریم های موشکی بوده است؛ به آنها محکم و قاطع با شناختی که از نظام دارم می گویم آرزوی در این عرصه را به گور خواهند برد و به فضل خدا هرگز شاهد مذاکره در آن عرصه از سوی هیچ مسؤولی در نظام اسلامی نخواهند بود، آنچنان که خود مسؤولان محترم نیز تصریح کرده اند.

مسؤولان به آمریکا امید نبندند و فریب لبخندش را نخورند

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امید بستن به مستأجران جدید کاخ سفید را یک خطر بزرگ برای مسؤولان کشور توصیف کرد و گفت: مردم ما توجه دارند و مسؤولان ما نیز باید توجه داشته باشند که مسؤولان آمریکایی غیر قابل اعتماد هستند، زیرا پشت صحنه سیاست های استکباری آنها صهیونیست های سیاسی هستند و  قطعاً اجازه نمی دهند که آمریکا با ایران اسلامی وارد مذاکره واقعی(یعنی از خوی استکباری فاصله گرفتن) شود؛ این مذاکره ای که آنها در حال حاضر از آن دم می زنند خوانش دیگری از سلطه است؛ پشت صحنه ها، نخواهند گذاشت آمریکا در برابر سلطه استکباری اش کوتاه بیاید و ما از این جریان چنین می دانیم که آن گروه صهیونیست، مدیران آمریکا بوده و رییس جمهورهای این کشور اعم از دموکرات و جمهوری خواه عروسک های کوکی آنها هستند.

وی افزود: استراتژی و راهبردهای آمریکا تغییر ناپذیر است و نباید به آنها امید داشت، زیرا اینها دشمن هستند و دشمن را باید دشمن دید.

آیت الله خاتمی همچنین نسبت به خطر فریب خوردن مسؤولان با مشاهده لبخند دشمن هشدار داد و تصریح کرد: مسؤولان محترم به این نکته توجه داشته باشند که فریب لبخند و قول و قرار آمریکایی ها و فریب رفع تحریم های پیش پا افتاده ای که تأثیری در زندگی مردم ندارد را نخورند و موضعشان همان موضع رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای باشد./841/ت300/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
چرا دادگاه برادر جهانگیری در بانک گردشگری ، ولی الله سیف در بانک مرکزی و جلسه دوم محاکمه احمد عراقچی برگزار نمیشه؟!!!
چرا دادگاه برادر جهانگیری در بانک گردشگری ، ولی الله سیف در بانک مرکزی و جلسه دوم محاکمه احمد عراقچی برگزار نمیشه؟!!!
چرا دادگاه برادر جهانگیری در بانک گردشگری ، ولی الله سیف در بانک مرکزی و جلسه دوم محاکمه احمد عراقچی برگزار نمیشه؟!!!
0
0