۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۲۹۶۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راهکارهای ایجاد اشتغال بررسی شود

راهکارهای ایجاد اشتغال بررسی شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تلاش برای اشتغال زایی جوانان و رفع مشکل بیکاری تأکید کرد و گفت: باید راهکارهای اشتغال زایی ارائه و بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در دیدار با عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات گفت: مخابرات در گذشته تنها جنبه یک ارتباط تلفنی بود و امروز از جهت کیفی و کمی و ضمیمه شدن فناوری اطلاعات به ارتباطات و… این حوزه گسترش یافته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مخابرات افزود: پذیرش مسؤولیت ها برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: مسؤولان باید خود را وقف خدمت نموده و با بهره مندی از ظرفیت مدیرانی کارآمد، دانا و متعهد برای توسعه کشور و خدمت به مردم و جامعه اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: باید از نیروها نهایت بهره برداری را ببریم تا بتوانیم بار مسائل را بلند کنیم و هرکسی در مجموعه اداری هست با هر دیدگاه سیاسی باید کار خود را به نحو احسن انجام دهد، اگر غیر از این باشد به بیت المال ضرر زده ایم.

وی بر ضرورت پایبندی به ارزش ها تأکید و خاطرنشان کرد: مدیر نباید وامدار کسی باشد، اگر مدیر وامدار کسی شد دیگر در مجموعه خود موفقیت نخواهد داشت و تخصص و تعهد ملاک است.

زمینه حضور دانش آموزان مناطق دورافتاده در شبکه شاد فراهم شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه فرصت شغلی برابر باید برای همه فراهم باشد، گفت: برای رفع مشکلات مردم و جامعه، اشتغالزایی و کمک به ارتقای جامعه باید همدل و همراه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وابستگی مردم به مخابرات به ویژه در دنیای امروز تأکید کرد: باید زمینه حضور و بهره مندی همه دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم از شبکه شاد فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بررسی راهکارهایی برای ایجاد اشتغال جوانان تأکید و بیان کرد: رفع مشکل بیکاری جوانان نیازمند تعامل، همفکری و کمک همگانی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
لطفامتذکرشویدازآنجاییکه برخی صنوف پزشکی ازدادن مالیات اجتناب دارندچنانچه درطرح ملی نسخه نویسی الکترونیک سلامت پیشبینی نشده ارقام واقعی ویزیتهاوهزینه ها مندرج گرددتافرارمالیاتی رخ ندهد.ضمناشهروندان ذینفع و مراجعین هم بتوانندبه آسانی به پرونده سلامت خوددسترسی داشته باشندولازمست رسا مردم را دراین رابطه توجیه نماید.تشکر
0
0