۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۷۲۹۷۰
امام جمعه ملبورن استرالیا:

تحریم آستان قدس رضوی مصداق بارز تروریسم دولتی است

تحریم آستان قدس رضوی مصداق بارز تروریسم دولتی است
حجت الاسلام وحیدی با صدور پیامی نسبت به تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا واکنش نشان داد و گفت: تحریم مرکز فرهنگی جهان اسلام مصداق بارز تروریسم دولتی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در پیامی، تحریم آستان قدس رضوی توسط دولت آمریکا را محکوم کرد.

وی با بیان این که آمریکا و متحدانش به حقیر ترین اقدامات روی آورده اند، تاکید کرد: تحریم آستان قدس رضوی مصداق بارز تروریسم دولتی است.

این روحانی استرالیایی تحریم آمریکا را حمله به عقائد و احساسات میلیون ها علاقه مند جهان دانست و افزود: آمریکا پاسخ کوبنده ای از جهان اسلام در برابر این اقدام شنیع دریافت خواهد کرد.

وی سیاست های دوگانه آمریکا در حق جهان اسلام را مورد انتقاد شدید قرار داد، و گفت: حمایت و تایید توهین کنندگان به مقدسات اسلام از یک سو و تحریم مراکز فرهنگی و دینی مسلمانان جهان از سوی دیگر، نشانگر دو روی سران آمریکایی است.

امام جمعه ملبورن استرالیا با بیان این که امام علی ابن موسی الرضا مورد احترام پیروان تمام ادیان جهان هستند و حتی مسیحی های جهان نیز از این بارگاه ملکوتی متبرک می شوند، ادامه داد: این اقدام ترامپ نشانگر جهالت وی از آموزه های ادیان ابراهیمی و آسمانی است.

وی گفت: ترامپ با این اقدام خود نه فقط مسلمانان و شیعیان بلکه احساسات جهان بشریت را به سخره گرفته است و لذا مراکز بین المللی این اقدامات توهین آمیز را در دادگاه بین المللی پیگیری و عاملین توهین به مقدسات دینی را محاکمه کنند.

حجت الاسلام وحیدی در آخر از ائمه جمعه و جماعت سراسر جهان خواست که در خطبه های جمعه این هفته علیه شیطان بزرگ موضع گیری کنند./988/

ارسال نظرات