۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۷۲۹۷۴
مدیر حوزه علمیه سنقر:

ترم آینده تحصیلی طلاب حوزه علمیه سنقر به صورت حضوری برگزار می شود

ترم آینده تحصیلی طلاب حوزه علمیه سنقر به صورت حضوری برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه سنقر گفت: با فروکش کردن شیوع کرونا ان شاء الله ترم آینده تحصیلی طلاب حوزه علمیه سنقر به صورت حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: در حال حاضر 120 طلبه در حوزه علمیه حوزه علمیه شهرستان سنقر در حال تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه سنقر گفت: در حال حاضر حوزه علمیه شهرستان سنقر طلاب پایه اول تا نهم و طلاب سطح یک و 2 مشغول به تحصیل هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شاهد کاهش کرونا در سطح جامعه هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه با فروکش کردن شیوع کرونا ان شاء الله ترم آینده تحصیلی طلاب حوزه علمیه سنقر به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همچنان پروتکل های بهداشتی در حوزه علمیه سنقر توسط اساتید حوزوی و طلاب به صورت کامل رعایت می شود، بیان داشت: برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا در شهرستان در حال حاضر 2 تا 3 طلبه در حجره ها حضور دارند.

حجت الاسلام فرهنگیان در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از برنامه های فرهنگی انجام گرفته در حوزه علمیه این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با وجود شرایط خاص جامعه در بحث کرونا، حوزه علمیه سنقر مراسم ها و گرامیداشت های پرشوری با حضور طلاب، روحانیون و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار کرده است.

مدیر حوزه علمیه سنقر به این برنامه ها اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت ما مراسم بزرگذاشت درگذشت عالم ربانی؛ آیت الله مصباح یزدی، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز مراسم شام شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در حوزه علمیه این شهرستان داشتیم.

حجت الاسلام فرهنگیان در ادامه سخنان خود بیان کرد: تمامی این مراسم ها در حوزه علمیه شهرستان سنقر انجام گرفته است تا بتوانیم دقت بیشتری در رعایت پروتکل های اجتماعی داشته باشیم.

حجت الاسلام فرهنگیان با اشاره به پخت بیش از 700 پرس غذای گرم در حوزه علمیه سنقر گفت: این تعداد پرس غذای گرم بین عزاداران بانوی دو عالم توزیع گردید.

مدیر حوزه علمیه سنقر به دیگر برنامه های این مرکز دینی اشاره کرد و اظهار داشت: سخنران مراسم شب شهادت بانوی دو عالم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) حجت الاسلام و المسلمین خطیبی؛ از اعضای موسسه علمی امام خمینی (ره) بودند./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات