۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۷۲۹۷۷
سرمست:

هیچ کارخانه ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود

هیچ کارخانه ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود
استاندار قم با بیان اینکه خط قرمز ما در استان تعطیلی کارخانجات است، گفت: هیچ کارخانه ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بهرام سرمست استاندار قم عصر امروز در جریان دیدار علیرضا رزم حسینی وزیر صمت با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه طرح احیای واحدهای تولیدی تحت تملک برخی بانک ها در دستور کار استانداری قرار دارد، گفت: ما 72 واحد تولیدی داشتیم که تحت تملک بانک ها بود؛ سال گذشته این تعداد را به 24 واحد و امسال آن را به 17 واحد رسانده ایم و تلاش داریم مشکلات همه آنها را حل کنیم.

وی ادامه داد: بنا بود تا پایان امسال 25 واحد تولیدی راکد را فعال کنیم که بحمدالله تا کنون نسبت به 30 واحد تولیدی اقدامات لازم صورت گرفته است.

سرمست با بیان اینکه خط قرمز ما در استان تعطیلی کارخانجات است، تصریح کرد: هیچ کارخانه ای نباید تعطیل و هیچ کارگری نباید بیکار شود.

استاندار قم تأکید کرد: بنده هر هفته در روز سه شنبه مشکلات کارخانجات را پیگیری می کنم و مدیران ذی ربط را به واحد مربوطه برده با کمک همکاران مشکلاتشان را فی المجلس حل می کنیم و در ادامه نیز پیگیری خواهیم کرد که مصوبات مان عملی و اجرایی شده باشد.

وی در پایات تصریح کرد: ما در کنار تولید کننده هستیم و به تولید کنندگان و مدیران نیز گفته ام که در صورت بروز مشکل میان تولید کننده و بخش خصوصی از تولید کننده پشتیبانی خواهم کرد./841/پ202/ب1

ارسال نظرات