۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۲۹۸۲
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر صمت:

نظارت ناکارآمد و غیر دقیق بر ارز از مشکلات بزرگ عرصه اقتصاد است

نظارت ناکارآمد و غیر دقیق بر ارز از مشکلات بزرگ عرصه اقتصاد است
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه وجود دلالان و واسطه‌ها از معضلات اقتصادی است، نسبت به دست داشتن دلال ها در قیمت گذاری برخی کالاها ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت ابعاد مختلف مسؤولیت های فردی و اجتماعی در اسلام را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در اسلام مرزهای جغرافیایی موضوعیت ندارد، گفت: ما باید به اعتقادات و ایمان افراد کار داشته باشیم، از این رو باید بدانیم در برابر همه انسان ها مسؤولیت داریم.

وی با اشاره به نامه امیرمؤمنان(ع) به مالک اشتر و با اشاره به اینکه مقام و منصب در اسلام تنها وسیله امرار معاش نیست، تأکید کرد: بر اساس فرموده امیرمؤمنان(ع)، شغل یک امانت در اختیار مسؤولان است، از این رو باید نسبت به مردم با عنایت و رحمت برخورد کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسؤولان باید در برابر مطالبات مردم پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید تدابیری بیاندیشند که جوانان کشور پس از فارغ التحصیلی نسبت به آینده شغلی خود امیدوار باشند.

این مرجع تقلید به تبیین آسیب ها و چالش های اقتصادی کشور پرداخت و با بیان اینکه وجود دلالان و واسطه‌ها یکی از این معضلات است، نسبت به دست داشتن دلال ها در قیمت گذاری برخی کالاها به ویژه محصولات کشاورزی ابراز تأسف کرد و گفت: این کارها سبب می شود تا کشاورزان و تولیدکنندگان سود و بهره لازم را از محصولات خود نبرده و زحماتشان ضایع شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه نظارت ناکارآمد و غیر دقیق بر ارز و نرخ آن یکی از مشکلات بزرگ عرصه اقتصادی است، عنوان کرد: چرا با بالا و پایین آمدن قیمت ارز، محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود گران می‌شود؟ مگر در داخل کشور تولید نشده است؟ این مسائل باید مشخص شود./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
چرا دادگاه برادر جهانگیری در بانک گردشگری ، ولی الله سیف در بانک مرکزی و جلسه دوم محاکمه احمد عراقچی برگزار نمیشه؟!!!
0
0