۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۷۲۹۸۹
حجت الاسلام عادل پور:

ترامپ با شعار فشار حداکثری روی کار آمد، اما با شکست حداکثری مواجه شد

ترامپ با شعار فشار حداکثری روی کار  آمد، اما با شکست حداکثری مواجه شد
امام جمعه خرمشهر خطاب به بایدن گفت: شما با شعار فشار هوشمندانه آمده اید و ملت ما شکست هوشمندانه ای را علیه تان تحمیل خواهد کرد که نتیجه اش فروپاشی ایالات متحده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، مال دوستی و دلبستگی به ثروت را یکی از علل افزایش غفلت و دوری از تقوا در جامعه دانست و گفت: اسلام عزیز هیچگاه امت را از کار و جمع آوری ثروت منع نکرده، بلکه همواره به کار و تلاش سفار می کند، اما از سرگرم شدن به آن به صورت صریح نهی دارد.

وی ادامه داد: اگر انسان گرفتار مال دوستی و دلبستگی به ثروت شود، بدون شک کرامت و عزت نفس خود را زیر پا می گذارد، از این رو در روایات تأکید شده است که انسان نباید اموال خود را نادیده بگیرد و آنها را کم و حقیر بشمارد.

حجت الاسلام عادل پور ابراز کرد: غرور، تکبر، تحقیر دیگران، قساوت قلب، خیال بافی، توهم، فراموشی خداوند، نفاق، ترک ولی الله، دروغ گویی، فساد اخلاقی و مواردی از این قبیل از جمله پیامدهای ناگوار حب مال و جاه و مقام است.

وی روز تکریم مادران و همسران شهدا را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا از وظایف یکایک مسؤولان و مردم است، عنوان کرد: تحقق انتظارات شهدا از مطالبات مهم خانواده های شهدا است.

حجت الاسلام عادل پور مسأله لایحه بودجه را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه مجلس و دولت بر اصلاح لایحه بودجه تمرکز کنند، بیان کرد: این روش بودجه ریزی سبب شده تا بودجه هر سال ما غیر واقعی و غیر شفاف و غیر عملیاتی باشد؛ اگر این لایحه اصلاح نشود سال آیند شرایط سختی همچون شکاف طبقاتی و پر شدن جیب دلالان و مشکلاتی همچون دست اندازی به صندوق توسعه ملی خواهیم داشت.

امام جمعه خرمشهر با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری رزمایش نیروهای مسلح در هفته های گذشته به اقتدار و نوآوری نیروهای مسلح در عرصه موشکی و پهپادی و زمینی اشاره کرد و گفت: امنیت کشور مدیون این اقتدار است؛ اگر این اقتدار نبود دشمن برای ضربه زدن لحظه ای تردید نمی کرد؛ این کارها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری بوده و به منزله حفظ سرمایه ها است.

وی همچنین مسائل آموزشی دانش آموزان و مشکلات اشتغال در این خرمشهر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در جمهوری اسلامی هیچکس نباید امتیاز مضاعفی بر دیگران داشته باشد؛ امروز فرصت های شغلی باید ضابطه مند باشد و به صورت عادلانه نیز میان نیروهای انسانی توزیع شود.

حجت الاسلام عادل پور در پایان تحولات و شرایط ناگوار آمریکای جنایتکار را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه ترامپ آرزوهای خود را به گور می برد، خطاب به بایدن گفت: ترامپ با شعار فشار حداکثری علیه ایران آمد و با شکست حداکثری مواجه شد؛ شما با شعار فشار هوشمندانه آمده اید و ملت ایران نیز شکست هوشمندانه ای را علیه تان تحمیل خواهند کرد که نتیجه اش فروپاشی ایالات متحده خواهد بود./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
چه تحلیل زیبایی
0
0