۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۷۲۹۹۰
امام جمعه کرمانشاه:

تا زمانی که تحریم به صورت یکجا برداشته نشود، مذاکره ای در کار نخواهد بود

تا زمانی که تحریم به صورت یکجا برداشته نشود، مذاکره ای در کار نخواهد بود
کرمانشاه ـ امام جمعه کرمانشاه گفت: کشورهای منطقه باید قدرت بالای دفاعی ایران را درک کنند زیرا این ایرانی ها هستند که امنیت را به منطقه می آورند نه نیروهای مزدور آمریکایی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بعد از تعطیلی 12 هفته ای نماز جمعه در استان کرمانشاه، امروز بار دیگر نماز جمعه در کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما با حضور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل های اجتماعی برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در آمریکا ما دو نوع دولت داریم، یکی دولت در سایه و پشت پرده و دیگری دولت علنی که این دولت پیاده کننده سیاست های پلید دولت پنهان است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با صراحت می توان گفت که بایدن، ترامپ، بوش و دیگر رؤسای جمهور آمریکا همگی به نوعی مجری سیاست های دولت پنهان ایالات متحده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این روزها صبحت های بسیاری از مذاکره با آمریکایی ها و غربی ها بیان می شود که باید گفت تا زمانی که تحریم به صورت یکجا برداشته نشود، مذاکره ای در کار نخواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همه به ویژه مسؤولان به خوبی از سابقه ننگین آمریکایی ها در ایران مطلع هستند، آمریکایی ها از زمان مصدق تاکنون شیوه ای خاص در مقابل ملت ایران اتخاذ کرده اند، بنابراین می طلبد که همه درباره توطئه های آمریکایی ها با بصیرت عمل کنیم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود با تقدیر از برگزار کنندگان رزمایش بزرگ ارتش در هفته های گذشته، اظهار داشت: دولت ها و کشورهای منطقه باید قدرت بالای نظامی و دفاعی ایران را به خوبی درک کنند زیرا این ایرانی ها هستند که امنیت را به منطقه می آورند نه نیروهای مزدور آمریکایی.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) تا قیامت معلم و آموزگار جامعه بشریت است و کارهایی که این بزرگ بانوی اسلام انجام داد بهترین الگو برای همه ماست.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر، بیان داشت: امام خمینی(ره) با تأسی به مکتب فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار (ع) در مقابل رژیم پهلوی قرار گرفت و توانست دو قدرت غررب و شرق را عملا به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است، گفت: برخی ها در جامعه فکر می کنند که این انقلاب به سادگی به دست آمده است در حالی که این انقلاب ثمره خون شهدای بسیاری همانند سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده است.

آیت الله علما در پایان به زندگی نامه و سابقه مبارزات سیاسی مرحوم آیت الله مصباح یزدی اشاره و تاکید کرد: آیت الله محمدتقی مصباح یزدی از قدمای مبارزان انقلاب اسلامی و مؤسسان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود و جایگاه بسیار والایی در بین مردم داشتند تا جایی که در زمان رحلت ایشان، رهبر معظم انقلاب در تکریم و تجلیل از شخصیت ایشان یک بیانیه بلند را صادر کردند زیرا آیت الله مصباح از همان سال ۴۲ از علما و فضلای زمان بود./1400/

ارسال نظرات